Hvordan afinstalleres PhP?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 17-04-05 07:25

Jeg kaster håndklædet i ringen. Apache, mySQL m.m. er afinstalleret og
tilbage står kun afinstallering af php-4.3.10-Win32 (Win XP). Da der
ikke er dannet en programgruppe i Start-menuen og da programmet heller
ikke optræder i kontrolpanelet under "Tilføj/fjern programmer", vil
jeg bare lige høre, om jeg blot kan slette programmappen og så er den
potte ude?

Tak for venlig deltagelse i mine forsøg

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-04-05 11:11

Kurt Hansen <kurt@nospamtowle.dk> wrote in

> [...]
> optræder i kontrolpanelet under "Tilføj/fjern programmer", vil
> jeg bare lige høre, om jeg blot kan slette programmappen og så

Det skulle være nok bare at slette mappen ja.

"Nogen gange kan ens liv godt føles som et puslespil, hvor brikkerne
bevæger sig og skifter farve og størrelse når man rører dem."
- Emme, http://emme.dk/2003_11_01_arkiv.html#106840650828914899

Fra : Martin

Dato : 17-04-05 19:25

Kurt Hansen wrote:
> [...]
> ikke optræder i kontrolpanelet under "Tilføj/fjern programmer", vil
> jeg bare lige høre, om jeg blot kan slette programmappen og så er den

Du sletter php mappen og evt fjerner php.ini i c:\windows hvis den
findes der :)