PHP-faq.dk opdateret
Fra : Jacob Atzen

Dato : 16-04-05 09:51

Jeg har ændret strukturen på php-faq.dk. Ændringen skulle gerne gøre det
nemmere at overskue faq'en og finde, hvad man søger.

Generelt om php-faq.dk:

php-faq.dk er baseret på Wiki[1] formatet, der gør det nemt at deltage i
vedligeholdelsen af faq'en. Alle er således velkomne til at hjælpe til.

For at deltage i vedligeholdelsen anbefales det, at man opretter sig som
bruger i Wiki'en. På denne måde kan man se, hvem der foretager de
ændringer, der bliver foretaget. Det er dog ikke et krav, at man
opretter sig. I dette tilfælde vil ændringer blive signeret med den
IP-adresse ændringerne foretages fra.

Bemærk, at Wiki formatet tillader alle at ændre i ting andre har
skrevet. Man skal dog ikke holde sig tilbage fra at rette i ting man
mener kan gøres bedre. Wiki'en indeholder en historik over alle
ændringer, der bliver foretaget, og gør det nemt at reetablere tidligere
versioner.

[1]: <http://en.wikipedia.org/wiki/Wiki>

- Jacob Atzen

Fra : Leif

Dato : 22-04-05 21:56

Det er en crap side. Lav noget brugbart.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 23-04-05 02:11

On Fri, 22 Apr 2005 22:55:39 +0200, "Leif" <leif@hotmail.com> wrote:

>Det er en crap side. Lav noget brugbart.

Du kan få det, lige som du vil have det. Faktureringsadresse?

--
- Peter Brodersen