anmeldelse
Fra : Danbat.com

Dato : 14-04-05 10:04

Hej,

Konstruktiv kritik søges af
vores hjemmeside: www.danbat.com

hvad er dit første indtryk - hvad mangler ?

på forhånd tak
danbat admin

Fra : Thomas Jari

Dato : 14-04-05 10:23

On Thu, 14 Apr 2005 11:03:55 +0200, "Danbat.com" <noname@mail.dk>
wrote:

>Hej,
>
>Konstruktiv kritik søges af
>vores hjemmeside: www.danbat.com
>
>hvad er dit første indtryk - hvad mangler ?

Den er pæn og overskuelig. Jeg vil anbefale dig at bruge mod_rewrite
til at få ændret dine URL's til noget bedre

Istedet for http://danbat.com/index.php?cPath=60_61
Kunne den hedde http://danbat.com/batteri/pc535/

For det første, er det nemmere for søgemaskinerne at indexere dine
proukt-sider. For det andet for du et nøgleord med i din URL, som gør
at siden måske bliver fundet oftere.

Thomas Jari
Alt Webdesign I/S
http://www.altwebdesign.dk

Fra : Danbat.com

Dato : 14-04-05 10:40

Hej Thomas,

Hvad betyder mod_rewrite ? - lyder interessant.

Det går for øvrigt OK med at indeksere for google har jeg indtryk af.

mvh
ole

Fra : Thomas Jari

Dato : 14-04-05 12:16

On Thu, 14 Apr 2005 11:40:12 +0200, "Danbat.com" <noname@mail.dk>
wrote:

>Hej Thomas,
>

>Hvad betyder mod_rewrite ? - lyder interessant.
>
>Det går for øvrigt OK med at indeksere for google har jeg indtryk af.

Det er et mod til apache webservere, som sikkert også er installeret
på den server din side ligger på.

Det bruges simpelthen til at omskrive en grim url til noget som er
pænere og er til at forstå for både brugere og søgerobotter.

Thomas Jari
Alt Webdesign I/S
http://www.altwebdesign.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-04-05 14:52

Danbat.com wrote:

> Konstruktiv kritik søges af
> vores hjemmeside: www.danbat.com
>
> hvad er dit første indtryk - hvad mangler ?

Prøv at spørge i news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros hvor den slags hører
hjemme.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/