Planterne dør - hvorfor
Fra : H.S.

Dato : 14-04-05 07:38

Hej med jer,

Kan i fortælle hvorfor mine planter bliver så grimme ?

http://www.hstrading.dk/akv/1.JPG
http://www.hstrading.dk/akv/2.JPG

Beklager billedkvaliteten - men det er lidt en kunst at fotografere et
akvarie

Henrik
www.hstrading.dk sælges billigt. Domæne+butik.
Perfekt til enhver LR-forhandler - men kan nemt tilpasses

Fra : HKN

Dato : 14-04-05 08:12

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> wrote in message
> [...]
>
> http://www.hstrading.dk/akv/1.JPG
> http://www.hstrading.dk/akv/2.JPG
>
> Beklager billedkvaliteten - men det er lidt en kunst at fotografere et

Hvis du kigger lidt længere nede, vil du finde en tråd om det samme -
postet
af mig

Jeg oplevede det samme som du gør. Jeg har efterfølgende købt noget
gødning - og det hjalp!

Jeg prøvede først med Sera's gødningstabletter, med god virkning. Jeg
synes
dog at prisen er i overkanten, og søgte derfor alternativer. Hos
Planteimporten - www.planteimporten.dk - fandt jeg Aquadel jern gødning
med
sporelementer og Aquadel Fluid 68, som man tilsætter efter hvert vandskift
m. 1 dags mellemrum. Umiddelbart er mine planter begyndt at skyde m. helt
grønne blade, og uden at gå i opløsning.

Prøv det

Mvh
Henrik

Fra : H.S.

Dato : 14-04-05 08:36

"HKN" <mabehemaREMOVE@THIStdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg oplevede det samme som du gør. Jeg har efterfølgende købt noget
> gødning - og det hjalp!

Ja hvis dine planter så ligesådan ud som mine gør nu - så skal jeg
ihvertfald have fat i det du beskriver

Fra : H.S.

Dato : 14-04-05 08:45

"HKN" <mabehemaREMOVE@THIStdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du kigger lidt længere nede, vil du finde en tråd om det samme -
> postet
> af mig

Jeg synes ikke jeg kan finde omtalte tråd - Hvad hed den ?

Fra : HKN

Dato : 14-04-05 15:13

<bc992$422c8d53$3e3d903a$18758@nf4.news-service.com>