Zebrafisk...
Fra : Carlsen

Dato : 13-04-05 07:06

Hej NG...
Hvor længe er en zebrafisk "gravid"?
Knægten købte en som skulle være "gravid" - den skal jo så gå for sig selv.
Vi har haft den i 3 uger nu, og den er temmelig meget større end andre.

mvh
-LC
--
Slet FJERN fra min e-mail adresse ved svar.
Remove FJERN from my e-mail address when replying.

"Nogen har alt,
men det er også alt hvad de har".

Fra : Katja Strofen

Dato : 13-04-05 09:40

"Carlsen" <FJERNcarlsens@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
selv.
> Vi har haft den i 3 uger nu, og den er temmelig meget større end andre.

Nu er Zebrafisk ikke de letteste at opdrætte. - Og man taler vel heller ikke
just om graviditet, når der er tale om æg i maven på den måde. De føder jo
ikke levende unger.

http://akva-net.hjem.myinternet.dk/zebraavl.htm giver en forklaring på
hvorledes man opdrætter zebrafisk

Held og lykke med det

mvh
Katja

Fra : Carlsen

Dato : 13-04-05 12:47

Katja Strofen wrote:
>...man taler vel
> heller ikke just om graviditet, når der er tale om æg i maven på den
> måde. De føder jo ikke levende unger.

Derfor "gravid" i anførselstegn.

> Held og lykke med det

Tak skal du have.