[CMS] Sitecore
Fra : Rigor Mortis

Dato : 12-04-05 07:21

Kan man programmere PHP i SiteCore?

Jeg spørger, fordi mit arbejde er ved at integrere det
eksisterende intranet i SiteCore.

Jeg har lavet min afdelings side i ren html og skal nu rette den
lidt til, så den også bliver pæn i det nye design.

Jeg har ikke styr på hvordan SiteCore fungerer, men kan se, at
det er noget ASP. Så chancen er vel ikke så stor..
--
Rigor

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 12-04-05 10:41

Rigor Mortis wrote:
> Kan man programmere PHP i SiteCore?

Det kommer nok an på hvad du mener med "i" - du kan givetvis installere
php på din windows-server og sætte IIS til at parse det på lige fod med
asp, men du kan ikke bruge alt deres kode, hvis det er det du vil, så
hvis du vil læse databasetabeller osv. bliver du nok nød til selv at
finde ud af strukturen og lave dine egne queries.

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk