vis indhold
Fra : Ole

Dato : 11-04-05 20:21

Jeg er ved at bygge en side,mennnnnnnn
Jeg har et kort som bagrund. Her kommer nogle pile som hypelinker til nogle
nye sider. og nu mit problem....
Jeg vil ha' at når man holder musen hen over pilen, så kommer der en pop up
tekst box, med beskrivelse af hvad indholdet af pilen er.

Hvorn' dælen gør man det????
ka' det gøres uden den store viden ud i htlm programering, og ligge det evt.
som skabelon et eller andet sted.

Ole

Fra : S. larsen

Dato : 11-04-05 21:45

Hej Ole

Prøv denne. Den bruger jeg og du kan se eksempel her. http://stass.dk

Marker billedet ---> Egenskaber for billede--->Alternativ tekst er det du
skal finde og så skrive løs.

Hilsen
Søren

Fra : Ole

Dato : 12-04-05 12:51

Tak for svaret Søren Men..........

Jeg kender godt denne måde at gøre det på.
Jeg vil gerne have at der kommer en stor/større tekstbox frem, en den lille
som viser.

Ole

Fra : S. larsen

Dato : 12-04-05 19:05

> [...]
>
> Jeg kender godt denne måde at gøre det på.
> Jeg vil gerne have at der kommer en stor/større tekstbox frem, en den

Denne måske

http://www.gerd-tentler.de/tools/tooltip/

eller
http://www.immortalrealms.com/js_samples/DOMToolTip.asp