Code Explorer
Fra : Ukendt

Dato : 10-04-05 21:11

Hej.

Jeg har i en Delphi 4,0 bog læst om Code Explorer, men den kan jeg ikke
finde i min Delphi 6,0 PE.

Jeg kigger under View - Code Explorer, som beskrevet i såvel den omtalte bog
ovenfor samt i hjælpefilen i mit Delphi program.

Findes den slet ikke i 6,0 PE'eren?

Fra : Khvm

Dato : 11-04-05 13:31

Hans Larsen wrote:
> [...]
>
> Jeg kigger under View - Code Explorer, som beskrevet i såvel den omtalte bog
> ovenfor samt i hjælpefilen i mit Delphi program.

Jo mon ikke! Jeg har aldrig sev brugt delphi 6, men i delphi 5 og i
delphi 7 findes den. (bruger den dog aldrig da jeg stadig bruger
tastatur mere en mus)

Mvh Ken.

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-05 16:43

"Khvm" <khvmsnabela@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jo mon ikke! Jeg har aldrig sev brugt delphi 6, men i delphi 5 og i delphi
> 7 findes den. (bruger den dog aldrig da jeg stadig bruger tastatur mere en
> mus)

Men hvor? (for at søge noget konstruktiv i dit svar - (det var ikke negativt
ment, blot for at komme nærmere en løsning for mig)).

Den ligger som sagt ikke under menuen View i min version

Fra : Niels Martin Hansen

Dato : 11-04-05 22:57

Hans Larsen wrote:

> Jeg kigger under View - Code Explorer, som beskrevet i såvel den omtalte bog
> ovenfor samt i hjælpefilen i mit Delphi program.
>
> Findes den slet ikke i 6,0 PE'eren?

Nej, det er en af de ellers utrolig praktiske ting der mangler i
"Personal" udgaverne af Delphi. Formentlig et salgstrick...

/Niels