Stjernemennesker / -børn
Fra : cludde

Dato : 26-05-01 17:06

Er der nogen hér, der arbejder med - eller har hørt om - stjernemennesker
og/eller stjernebørn???

Jeg interesserer mig selv utrolig meget for emnet og er temmelig nysgerrig
overfor andres erfaringer og holdninger!

Kærligst
Cludde

PS: Dette indlæg er også bragt i dk.helbred.behandling.alternativ

Fra : Jens Hagemann

Dato : 29-05-01 12:58

cludde skrev i meddelelsen <9eok1d$2eoh$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>
>Kærligst
>Cludde
>
>PS: Dette indlæg er også bragt i dk.helbred.behandling.alternativ

Hej Cludde
Asger Lorentsen har skrevet en bog: Stjernemennesker og englemennesker.
Hvis du vil læse lidt om, hvad den handler om, kan du f.eks. slå op på min
hjemmeside, hvor der er en kort omtale af bogen under punktet Bøger og
magasiner.
KH
Jens Hagemann
http://www.jahve.subnet.dk

Fra : cludde

Dato : 29-05-01 18:10

Jens Hagemann <JH@eogs.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9f02rq$a7a$1@news.inet.tele.dk...

> [...]
> Hvis du vil læse lidt om, hvad den handler om, kan du f.eks. slå op på min
> hjemmeside, hvor der er en kort omtale af bogen under punktet Bøger og

TAK TAK, Jens...kender ham godt!

Jeg er bare også interesseret i at tale med stjernebørn/-mennsker - eller
nogen, der kender til disse og har erfaringer dermed.

Kærligs
cludde

Fra : Linda Rosenberg

Dato : 06-12-01 16:02

Hej Cludde

Hvad er det med stjernemennesker som du gerne vil vide? Send mig nogle sporgs -
maal og saa vil jeg besvarre dem saa godt jeg kan. Hvis du altsaa stadig er
interesseret.

Venlig hilsen Linda

--
Posted from hkg-tgn-rwd-vty1.as.wcom.net [63.12.173.1]

Fra : cludde

Dato : 08-12-01 12:25

Kære Linda...!

Jeg er såmænd bare interesseret i at komme i kontakt med Stjernemennesker
/ -børn, da det er dét, jeg skal arbejde med - min Livsopgave.

Jeg er interesseret i at vide mere om stjernemenneskers erfaringer,
oplevelser, tanker, drømme etc. dengang de var børn (stjernebørn).

Jeg er ligeledes interesseret i at høre om forældres erfaringer med deres
stjernebørn - om opdragelse, positive og negative oplevelser, erfaringer o.
lign.

Jeg har selv egne erfaringer fra da jeg selv er barn, men jeg føler, at der
mangler hjælp til de stjernebørn, der føder hér samt til dém, der bliver
forældre til disse børn.

Jeg håber, det kastede lidt lys over sagen!

Lys og Kærlighed
Claus

Fra : Linda Rosenberg

Dato : 12-12-01 13:31

"cludde" <cludde@forum.dk> wrote in message

> [...]
> forældre til disse børn.
>
> Jeg håber, det kastede lidt lys over sagen!

Hej Claus

Du maa undskylde skriften paa denne computer, men jeg skriver fra udlandet.
Pu ha det var nogle dybe spoergsmaal. Jeg aner ikke hvor jeg skal starte. Jeg
er som sagt et stjernemenneske. Mine foraeldre er ogsaa sjernemennesker. Det er
ikke noget som der er blevet snakket om, for mine foraeldre er lidt usikre naar
det kommer til at saette betegnelse paa det vi er. men fra jeg har vaeret helt
lille har jeg altid sagt, at jeg ikke ville bo her, min mor har kikket lidt og
spurgt hvor vil du saa bo, ja jeg peget op mod stjernerne. Det lyder som en
kliche men det er det altsaa ikke. Da jeg blev aeldre forklarede min mor, at
saadan havde hun det ogsaa, men jeg maatte acceptere at saadan var det. Men
igennem hele min barndom har det vaeret tys tys, min mor ville ikke have at
jeg skulle foele mig anderledes, men det gjorde jeg alligevel. Jeg er ikke som
andre og det har jeg endelig accepteret. Men med henblik paa min barndon, ja
kan jeg kun sige stakkels min mor, jeg var et sandt maridt. Jeg ved godt at
stjernemennesker er gode mennesker, men de skal altsaa lige have lidt hjaelp
paa vejen. Pu ha det er lidt svaert hvor uddybende jeg skal blive, jeg haaber
ikke du sidder og sover. Men hele internettet kan laese dette hvis du forstaar
hvad jeg mener.

Men lige et spoergsmaal til dig, hvorfor er det din livsopgave at optage kontak
til stjernemennesker? Hvad med dine egne oplevelser maa jeg faa lidt afvide,
jeg foeler mig nemlig nogle gange lidt ene, fordi det er en familie ting, jeg
naesten ingen udenfor min familie. Jeg kunne ogsaa godt taenke mig at vide om
du har det ligesom mig, jeg kan spotte andre stjernemennesker, ogsaa selvom de
ikke selv er klar over det, og de soeger mig.

Det var lidt fra mig

Varme hilsner fra Linda

--
Posted from syd-tgn-vcf-vty8.as.wcom.net [63.12.29.8]