Regntøjet lugter!
Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 09-04-05 07:37

Vi har lige købt nyt regntøj til den store, men øv hvor det lugter, det er
100% PU.
Vi har selvfølgelig prøvet at vaske det, men det resulterede bare i, at det
andet i maskinen også kom til at lugte
Er der nogen der har et godt forslag til at få lugten væk??
Overvejer at prøve at vaske det igen med iblødsætningsprogrammet, og så
alene denne gang..

Hilsen Pernille

Fra : ThomasB

Dato : 13-04-05 17:28

"Lumholdt & Riber" <henriklumholdt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Er der nogen der har et godt forslag til at få lugten væk??
> Overvejer at prøve at vaske det igen med iblødsætningsprogrammet, og så

Jeg ville aflevere det igen.

Når det lugter så er det fordi der bliver afgivet nogle stoffer, som jeg
overhovedet ikke ville udsætte mit barn for.