Hævet hvidt øje??!
Fra : Anders Christiansen

Dato : 08-04-05 16:59

Hej!

Min cichlide (Ahlihun), hendes ene øje er blevet helt hvidt og meget hævet.
Det er som om der er en slags hinde omkring øjet...

Se billede: http://www.aquaforum.dk/debat/se_indlaeg.asp?id=43585

Hvad gør jeg???

Håber der er nogen derude, som kan hjælpe...

På forhånd tak!

Venlig hilsen Anders

Fra : BuFFerz

Dato : 09-04-05 19:23

> Se billede: http://www.aquaforum.dk/debat/se_indlaeg.asp?id=43585
>
> Hvad gør jeg???

Lægger billedet et sted hvor man ikke skal være medlem for at se billedet...
fx

http://imageshack.us/

--
Bufferz

Fra : BC

Dato : 09-04-05 21:07

Anders Christiansen wrote:
> [...]
>
> Hvad gør jeg???
>
> Håber der er nogen derude, som kan hjælpe...

du kan evt. lægge spørgsmålet sammen med et billede inde på cichlids.dk

mvh. Brian