Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Udløbsdato for Visa kort. 2009 v
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 04-04-05 17:16

Mit kort udløber i 2012.

Jeg ville igår købe noget over nettet. England.
Den udløbsdato jeg kunne vælge var kun til og med 2009.!

Dvs. jeg fik ikke bestilt noget. Men sendte dem en mail om mit problem.
(Har ikke fået nogen kommentar endnu.)

Jeg formoder ikke at sælgeren bare kan rette sit program så jeg f. eks.
om 2 dage kan prøve igen.?

Det kræver vel en større omgang administration mht. software der kan
godkende mit kort. Nogen der ved noget om emnet.?

Mvh. Jørgen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-04-05 22:50

On Mon, 04 Apr 2005 18:16:10 +0200, Jørgen Rasmussen
<jorgen-rasmussen@aa.sa> wrote:

>Jeg formoder ikke at sælgeren bare kan rette sit program så jeg f. eks.
>om 2 dage kan prøve igen.?

Hos simlock.dk vil det kræve et meget lille ændring - i webinterfacet.
Det kan dog være forskelligt, alt efter hvordan systemet er indrettet.

>Det kræver vel en større omgang administration mht. software der kan
>godkende mit kort. Nogen der ved noget om emnet.?

Ja.

Systemet "bagved" kan højst sandsynligt sagtens håndtere udløbsdatoen,
problemet er, at du via webinterfacet ikke kan vælge det.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Vind gratis unlock - tilmeld dig nyhedsbrevet på hjemmesiden.

Fra : David T. Metz

Dato : 05-04-05 13:57

Jørgen Rasmussen wrote:

> Det kræver vel en større omgang administration mht. software der kan
> godkende mit kort.

Tror jeg ikke.

> Nogen der ved noget om emnet.?

For nylig var jeg ude for det samme ved hotelbestilling. Jeg skrev bare
den korrekte udløbsdato i et kommentarfelt og betalingen forløb så uden
yderligere problemer.

Der var vist noget om at pbs gerne ville høre om den slags tilfælde, men
jeg kan ikke finde info om det.

David

Fra : TSC

Dato : 05-04-05 19:23

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det kræver vel en større omgang administration mht. software der kan
> godkende mit kort. Nogen der ved noget om emnet.?

Hej Jørgen

Skriv til www.dankort.dk - de har lovet at tage síg af problemet.
Oplys hvilken web-adresse
Venlig hilsen
Tom

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 05-04-05 22:19

TSC wrote:

Klip

> Skriv til www.dankort.dk - de har lovet at tage síg af problemet.
> Oplys hvilken web-adresse

Tak for kommentaren.

Det fremgår nu ikke af den side du henviser at man kan melde det.

De skriver flg. uden henvisning til mailadresse o.l.:
"Selvom Visa/Dankort er blevet testet rundt omkring i verden, så er der
enkelte terminaler blandt de i alt 22. mio. betalingssteder, der endnu
ikke følger Visas retningsliner og dermed afviser kortet."

Jeg har løst mit problem. Bestilt via tlefonen.

Mvh. Jørgen

Fra : N_B_DK

Dato : 10-04-05 22:38

Jørgen Rasmussen wrote:
> Mit kort udløber i 2012.
>
> Jeg ville igår købe noget over nettet. England.
> Den udløbsdato jeg kunne vælge var kun til og med 2009.!

Hvad har dette med denne gruppe at gøre ?

Prøv dk.forbruger istedet for.

--
MVH.
N_B_DK