Hej til alle
Fra : Kennel Klitgaard V. ~

Dato : 03-04-05 17:31

Tjek lige vores nye hjemmeside på: www.den-tyske-jagtterrier.dk
Håber I kan lide den. Mvh. Dinne

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 03-04-05 19:15

On Sun, 3 Apr 2005 18:30:41 +0200, "Kennel Klitgaard V. Dinne & Bent
Elgaaard Pedersen" <dinneep@privat.dk> wrote:

>Tjek lige vores nye hjemmeside på: www.den-tyske-jagtterrier.dk
>Håber I kan lide den. Mvh. Dinne

jeg syntes at der er et eller andet i vejen med billedet, hvis det
altså er meningen at der kun skal være et, det ser meget underligt ud
hos mig, jeg ville egentlig bare se hvordan sådan en hund så ud, men
der er en med et gevær i stedet for som bliver trukket meget lang

Fra : H.M.

Dato : 03-04-05 21:58

Hej
jeg har også været inde på siden, og jeg syntes også at det ikke helt
virkede under "billeder", jeg kunne godt se at meningen var en ræv der blev
skudt, men det virkede ikke rigtigt.

venligst
hanne

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-05 22:06

"Ninja Ninjasen" <skriv@ikke_til_denne_mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hos mig, jeg ville egentlig bare se hvordan sådan en hund så ud, men
> der er en med et gevær i stedet for som bliver trukket meget lang

Samme problem her. Det ser nu skørt ud...

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Pwh

Dato : 04-04-05 05:08

Ninja Ninjasen wrote:
> jeg ville egentlig bare se hvordan sådan en hund så ud,

Det må vel næsten værer Terriernes svar på en skæghund

/Jens

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 04-04-05 16:18

On Mon, 4 Apr 2005 06:08:11 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Det må vel næsten værer Terriernes svar på en skæghund
>
>/Jens

ja det er det nok, men den er vist ikke så stor når en han kun vejer
10kg, men de bidder sikkert pissehårdt og så bliver terriere jo
sure for alvor når de endelig bliver sure har jeg hørt

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 04-04-05 10:08

<dinneep@privat.dk> skrev:
>Tjek lige vores nye hjemmeside på: www.den-tyske-
jagtterrier.dk
>Håber I kan lide den. Mvh. Dinne

Kan ikke få "Billeder" til at virke !!!
MVH
Hans

Fra : Palle

Dato : 04-04-05 13:34

skrev i en meddelelse news:42501a28$0$199$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Tjek lige vores nye hjemmeside på: www.den-tyske-jagtterrier.dk
> Håber I kan lide den. Mvh. Dinne

Der er (som de andre har nævnt) problemer med "Billeder". Det ser ud til at
I har prøvet at lave en lille film, men det virker altså ikke helt efter
hensigten. F.eks bliver billederne ikke lagt oven i hinanden, men forskubbes
ned langs siden. Hastigheden hvormed billederne vises er også afhængig af
hvilken internetforbindelse man har.
I kan eventuelt prøve at lave en animation som så kun vises en gang. Så
bestemmer I nemlig hvor hurtigt billederne skal skifte, og det bliver
opfattet som en lille film.
Der er andre nyhedsgrupper, der kan hjælpe jer med hvordan I laver en
animation. Måske kan I få hjælp i dk.edb.internet.webdesign...

Men ellers er det en pæn hjemmeside med megen god information.

Mvh Palle
--
Læs om golden retrieveren, dens oprindelse, udseende og karakteregenskaber.
Læs også om vores hvalpe og deres forældre, og se billeder af dem:

Fra : qfha

Dato : 04-04-05 16:29

"Kennel Klitgaard V. Dinne & Bent Elgaaard Pedersen" skrev d. 03-04-05
17:31 dette indlæg :
> Tjek lige vores nye hjemmeside på: www.den-tyske-jagtterrier.dk
> Håber I kan lide den. Mvh. Dinne

Det er en flot og spændende side. Jeg har ingen problemer med
billederne, men det kan måske skyldes, at vi sidder med forskellige
skærmstørrelse, - blot et bud.

http://www.kandu.dk/