OT? Tøjdyert fra Lambi..
Fra : Fynbo

Dato : 03-04-05 16:30

Hej Gruppe.

Kunne ikke lige finde en passende gruppe.

Der skulle vel ikke være nogen der har Lambi?
Det er det tøjdyr fra Toiletpapiret og køkkenrullerne ( Den med den
blå/hvidternede pude ).

Min datter har haft dette dyr siden hun blev født ( januar 2003),
men nu er hendes elskede dyr gået til, så hun (vi) ville høre her i gruppen
om der er nogen der ligger inde med en Lambi og kunne tænke sig at
bytte/sælge/forærer
deres Lambi til os, da hun er helt utrøstelig og bare savner sin Mabi(
SNØFT).

Venlig hilsen
Katrine 2 år.

Fynbo ( Katrines far )

Fra : Dorthe

Dato : 03-04-05 19:02

"Fynbo" <invalid.m@il.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bytte/sælge/forærer
> deres Lambi til os, da hun er helt utrøstelig og bare savner sin Mabi(

Hej

Vi har en Lambi, som ligger på en pude, men jeg ved ikke, om det er den?

/Dorthe

Fra : Fynbo

Dato : 03-04-05 20:55

"Dorthe" <dorthemus1@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Fynbo" <invalid.m@il.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Vi har en Lambi, som ligger på en pude, men jeg ved ikke, om det er den?
>
> /Dorthe

Har lige fundet et link til den her
http://www.lambi.com/portal/dansk/

Det er den der ligger ned med en pote på puden.
Er det den du har?

Fynbo

Fra : Mette

Dato : 03-04-05 22:29

I kan jo også købe 10 pakker toiletpapir og indsende stregkoderne...Så
behøver I ikke at købe t-papir i flere måneder + I får et lam

Fra : Dorthe

Dato : 04-04-05 21:02

> Det er den der ligger ned med en pote på puden.
> Er det den du har?
>
> Fynbo

ja det er vist begge poter, der ligger på puden, men ja, det er den

Og lige en supplering til Mettes svar...så har de faktisk 7 pakker Lambi for
95 kr i SuperBrugsen denne uge

/Dorthe

Fra : Fynbo

Dato : 05-04-05 04:31

> [...]

> ja det er vist begge poter, der ligger på puden, men ja, det er den
>
> Og lige en supplering til Mettes svar...så har de faktisk 7 pakker Lambi

Takker for svarene.

Har skrevet en mail til dig, Dorthe.

Fynbo