[Firefox] max 2 downloads...
Fra : Palle Jensen

Dato : 02-04-05 07:23

Hep,

Slog mig lige her til morgen at firefox kun tillader 2 downloads af
gangen.

Fandt dette forslag:

http://www.hackaday.com/entry/1234000803024910/

Er det måden at bikse det på, eller er der en anden løsning?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-04-05 07:53

Den 02-04-05 08.23 skrev Palle Jensen følgende:

> Slog mig lige her til morgen at firefox kun tillader 2 downloads af
> gangen.

Ja, det er vist en standard, og dem er Firefox-folkene jo glade for.

> Fandt dette forslag:
> http://www.hackaday.com/entry/1234000803024910/

Den gælder kun pipelining som er noget andet, og som kun nogle sites
understøtter.

> Er det måden at bikse det på, eller er der en anden løsning?

Selvfølgelig, afsnittet Flere samtidige forbindelser:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-avancerede.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få et flot eller sjovt vandmærke på skærmen.

Fra : Palle Jensen

Dato : 02-04-05 08:54

Den 02 apr 2005 mumlede Kim Ludvigsen noget i denne stil:

> Selvfølgelig, afsnittet Flere samtidige forbindelser:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-avancered
> e.html

Får smidt den her i hovedet:

----------------------------
Alert!

network.http.max could not be found. Please check the name and try
again.
----------------------------

Nu står der "søgefeltet" på din side. Hvilket søgefelt helt præcist?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 02-04-05 09:10

Den 02 apr 2005 mumlede Palle Jensen noget i denne stil:

> Nu står der "søgefeltet" på din side. Hvilket søgefelt helt
> præcist?

Arhhh OK.

Det var filterlinien i about:config.

Men der sker ikke det du beskriver på din side.

Jeg får 4 linier op der handler om connections, og dem kan jeg skifte
"value" i.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-04-05 10:19

Den 02-04-05 10.09 skrev Palle Jensen følgende:
> Den 02 apr 2005 mumlede Palle Jensen noget i denne stil:

> Arhhh OK.
> Det var filterlinien i about:config.

Jep, jeg burde selvfølgelig have fortalt dig, at du skulle starte med at
læse øverst på siden, hvor filterlinjen vises, og hvor jeg kalder den et
søgefelt.

> Men der sker ikke det du beskriver på din side.

Jo jo.

> Jeg får 4 linier op der handler om connections, og dem kan jeg skifte
> "value" i.

Ja, som der står, skal du udskifte værdierne 24, 8, 4 og 2 med
værdierne 60, 32, 16 og 8.

I network.http.max-connections skal du udskifte 24 med 60, i
network.http.max-connections-per-server skal du udskifte 8 med 32 osv.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Økonom Steffen Møller giver et bud på, hvordan internettet vil påvirke

Fra : Palle Jensen

Dato : 02-04-05 15:48

Den 02 apr 2005 mumlede Kim Ludvigsen noget i denne stil:

> Jep, jeg burde selvfølgelig have fortalt dig, at du skulle
> starte med at læse øverst på siden, hvor filterlinjen vises, og
> hvor jeg kalder den et søgefelt.

- OK tak... Indrømmer at jeg i første omgang ikke gad læse hele
siden. Det har jeg nu. Ganske udemærket iøvrigt!

> I network.http.max-connections skal du udskifte 24 med 60, i
> network.http.max-connections-per-server skal du udskifte 8 med
> 32 osv.

Den er sevet ind. Virker lækkert. Tak.

--
Venlig hilsen / Regards