Side med billeder ?????
Fra : Claus

Dato : 01-04-05 22:48

Hej Ng

Jeg så for et stykke tid siden et link til en side hvor man kunne se
billeder af alle danske skibe, nu er linket blevet væk, er der nogen der
kender til siden så hører jeg gerne.

Mvh

Claus

Fra : sln

Dato : 02-04-05 00:22

"Claus" skrev d. 01-04-05 22:48 dette indlæg :
> [...]
>
> Jeg så for et stykke tid siden et link til en side hvor man kunne se
> billeder af alle danske skibe, nu er linket blevet væk, er der nogen

Skulle det måske være larspoulsen.dk?
hilsen sln

http://www.kandu.dk/

Fra : sln

Dato : 02-04-05 00:25

http://www.kandu.dk/

Fra : Aage Andersen

Dato : 02-04-05 05:20

"Claus"
> Jeg så for et stykke tid siden et link til en side hvor man kunne se
> billeder af alle danske skibe, nu er linket blevet væk, er der nogen der
> kender til siden så hører jeg gerne.

Prøv her

http://80.62.184.182/fotoweb/

Aage