Trampolin
Fra : Lars

Dato : 31-03-05 18:48

Hej gruppe.

Vi har lige købt en trampolin til vores datter på 2 år.
Det er en trampolin som er ca. 1 m i diameter, og ca. 20 cm høj (I kender
dem sikkert).

Vi har hørt at nogle tager halvdelen af fjedrene af for at gøre den mere
blød at hoppe i, hvilken umiddelbart virker som en god ide.
Problemet er bare at der så bliver for stor afstand imellem fjedrene, og at
man faktisk kan få et ben derned, og komme ret alvorligt til skade. (vi
kender nogle som dette er sket for.

Hvad gør I andre, laver I den være som den er, altså meget hård ?,
tager I nogle af fjedrene af ?, evt. hvor mange ?,
Tager I alle fjedrene af, og erstatter med andre som er knap så kraftige ?

Hvis I vælger den sidste løsning (som jeg selv hælder mest til), hvad bruger
I så i stedet for fjedrene (fjedre eller evt. elastikker, eller andet), og
hvor kan man købe det ? (bor i vestjylland, men køber også gerne over
nettet)

MVH Lars

Fra : karsten & Pia

Dato : 02-04-05 17:48

> Hvad gør I andre, laver I den være som den er, altså meget hård ?,
> tager I nogle af fjedrene af ?, evt. hvor mange ?,
> Tager I alle fjedrene af, og erstatter med andre som er knap så kraftige ?

Kan ikke forstå det skulle være nødvendigt at ændre på trampolinen, hun
lærer da hurtigt at bruge den som den er, selv min et-årige datter er så
småt begyndt, og hende på tre har da haft stor glæde af den. Prøv da at lade
hende benytte den som den er for en tid, og se om det er et problem.
'
MVH Pia

Fra : Pia Toft

Dato : 08-05-05 10:09

Hej
Kender nogen der tog fjedre af og det hjalp-drengen fik ondt i ryggen!!!