Omdrejningstæller
Fra : Olau

Dato : 31-03-05 14:28

Kan nogen hjælpe mig med navnet på ham der sælger brugt marineelektronik i
nærheden af Ålborg ?

Jeg søger en omdrejningstæller Volvo 858 654
Er maritim køb og salg gruppen nedlagt ?
Hvis nogen har adressen vil jeg gerne poste der.

Hilsen Olau

Fra : Claus Tersgov

Dato : 31-03-05 15:49

"Olau" <nospam@nospam.no> skrev

> Kan nogen hjælpe mig med navnet på ham der sælger brugt marineelektronik i
> nærheden af Ålborg ?

Der er sikkert flere, men er det Lighthouse Navigation, du tænker på? Han
sælger og reparerer diverse marine elektronik:

Address Ryesgade 29
9000 Aalborg
Denmark
Phone 98 12 52 83
Fax 98 12 52 81

> Er maritim køb og salg gruppen nedlagt ?
> Hvis nogen har adressen vil jeg gerne poste der.

Gruppen hedder news:dk.marked.privat.baad klik på linket og sig ja til
abonnement.

Claus
--
Ting til salg!
Lidt af hvert!

Fra : Olau

Dato : 31-03-05 16:48

> [...]
> Phone 98 12 52 83
> Fax 98 12 52 81

> Gruppen hedder news:dk.marked.privat.baad klik på linket og sig ja til

Tak for det.

Olau