nokia 6600 - bluetooth til pc??
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 31-03-05 08:49

Hej alle

Jeg har en "free willy" telefon og vil koble den til min compaq pc via
bluetooth.

Jeg har et cordless desktop mx900 med bluetooth hub men kan ikke connecte.
Jeg kan ikke finde bluetooth ikonet på mit skrivebord, ej heller under
hardware, så jeg tror jeg skal have installeret noget BT software. Men nu
har jeg søgt logithech, ibm, compaq, google, microsoft og kan ikke få
skidtet til at virke.

Hvad og hvor finder jeg den BT driver, så jeg kan få min telefon koblet
sammen med min pc?

Jeg kører windows xp prof, servpack 2

Venligst

Bo

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 31-03-05 10:24

Nu fandt jeg cd-rommen fra logitech med setpoint, bluetooth o.s.v., men når
jeg installere cd-rommen så får jeg at vide at der allerede er installeret
en bluetooth løsning på computeren, så jeg vil IKKE have mulighed for at
koble mobilos o.s.v. til min logitech hub.

Hvordan f/(&%) får jeg den anden BT løsning fjernet fra pc, umiddelbart kan
jeg intet finde, ej heller via regedit.

Bo