skakspil i glas [high-end]
Fra : Kong Kent

Dato : 30-03-05 22:32

hej dk.fritid

Jeg har et afsnit af Præsidentens Mænd hvori de sidder og spiller skak,
da præsidenten har fået nogle skakspil af Indiens premierminister. Det
ene sæt er et fabelagtig flot skakspil med glasbrikker og glasbræt. Men
når jeg søger på "skakspil i glas" eller "chess glass" får jeg bare
nogle ligegyldige, billige og kedelige Bilka-versioner.

Hvor i verden skal jeg lede for at finde de *rigtige*, sikkert også
hundedyre, men samtidig smukke skaksæt? De *skal* være i glas, for jeg
satser på at finde noget der ligner det sæt der var med i serien. Pris
er næsten underordnet, så hvis I har links eller andet, må I meget gerne
poste dem herinde.

På forhånd tak.

mvh

Kent Kirkegaard Jensen

Fra : Spangkuk

Dato : 31-03-05 08:03

"Kong Kent" <notvalid@doh.com> skrev

> [...]
> satser på at finde noget der ligner det sæt der var med i serien. Pris er
> næsten underordnet, så hvis I har links eller andet, må I meget gerne

Backgammon and Games Shop - Worldwide
Gersonsvej 25
2900 Hellerup

tlf. 39 40 17 85