Kontakt via e-mail
Fra : kasper

Dato : 30-03-05 16:05

Goddag, håber dette er det rigtigt sted at stille spørgsmålet.

Jeg ville høre om nogen havde et "kontakt" javascript, det skal
virke ligesom dette:

http://www.dejligbjerg.dk/webinfo/kontakt_mig.htm

også skal den gå uden om outlook, så hvis man ikke har sat sin
outlook op så kan man sagtens sende en mail..

Har ellers fundet et andet et, men der skal man have sat sit
outlook op for at kunne bruge den.

Håber at der er en som kan/vil hjælpe mig :)

Mvh Kasper Thorndal

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Brian Emilius

Dato : 30-03-05 17:02

kasper skrev:
> [...]
>
> Har ellers fundet et andet et, men der skal man have sat sit
> outlook op for at kunne bruge den.
>
> Håber at der er en som kan/vil hjælpe mig :)

Fandt lige en lille forklaring her:
http://www.anaesthetist.com/mnm/javascript/doform.htm#pl

--
Venlig hilsen