Billeder af den lille tøs og den stor tøs
Fra : MGA

Dato : 30-03-05 07:27

http://www.metteogthomas.dk/hund/mare.htm

Alle mine forventninger blev indfriet og mere til - de er bare så søde
sammen - og Kali er en meget dygtig storesøster! =D

Mette

Fra : Snasse

Dato : 30-03-05 08:43

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.metteogthomas.dk/hund/mare.htm
>
> Alle mine forventninger blev indfriet og mere til - de er bare så søde
> sammen - og Kali er en meget dygtig storesøster! =D
>
> Mette

Hej Mette

Sikke en sød lille hund, godt der ingen problemer har været med de 2 tøser..
Tillykke med Mare.

Mvh Susanne

Fra : Carola

Dato : 30-03-05 22:32

Hejsa Mette

Det er vel nok en dejlig lille en I har fået der....og sikke gode billeder
og video. Fik selv en lille størrelse sidste år da vejede han 780 gram.
Hvad
vejer din lille ny?
Held og lykke med dem begge
.....Carola...
">

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : MGA

Dato : 31-03-05 06:55

"Carola" <Carola@_fjernes_smorawski.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ....Carola...
> ">

> Den har indtil videre sparet mig for at få 112 spam-mails.

850 gram, men jeg vejer hende igen i morgen, så jeg kan sammenligne med
Kali - hun vejede 1050 da vi fik hende og var 9 uger. Mare er først 9 uger
imorgen. :)

Hav en god dag

Mette