W.I.T.C.H.-brevpapir
Fra : Holst

Dato : 29-03-05 18:28

Hej alle!

Nogen der ved, om man kan få W.I.T.C.H.-brevpapir. Og hvis ja, hvor
købes det så henne?

Svar gerne meget hurtigt, da jeg nok skal ud og købe gave onsdag
eftermiddag, men det kan da også det først bliver torsdag. Ellers er der
jo også andre tidspunkter en gave kan have sin plads.

Jeg ved, at Kvickly lejlighedsvis har haft noget W.I.T.C.H., men jeg
tror ikke, jeg har set det andre steder - har heller ikke kigget efter
det. Fås W.I.T.C.H.-ting også hos boghandlere i dag ligesom Diddl-ting?

Fra : Dorthe Eshington

Dato : 29-03-05 19:16

"Holst" <newsmar05@shelter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke, jeg har set det andre steder - har heller ikke kigget efter det. Fås
> W.I.T.C.H.-ting også hos boghandlere i dag ligesom Diddl-ting?

Jeg ved ikke om de har brevpapir, men jeg ved at "Legekæden" tidligere har
haft WITCH dukkerne.

Held og lykke i din søgning.

Mange hilsner Dorthe Eshington

Fra : Anita

Dato : 29-03-05 20:26

Holst wrote:
> [...]
> tror ikke, jeg har set det andre steder - har heller ikke kigget efter
> det. Fås W.I.T.C.H.-ting også hos boghandlere i dag ligesom

Jeg har købt brevsættet i Salling i Århus. (De har det ikke i Aalborg).

Venligst Anita (samler på brevpapir)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-03-05 20:23

Holst wrote:
> Hej alle!
>
> Nogen der ved, om man kan få W.I.T.C.H.-brevpapir. Og hvis ja, hvor
> købes det så henne?

Jeg har set WITCH hæfter og lignende i vores lokale boghandel i fredericia -
så jeg ved da det fås.... prøv din lokale boghandel.....

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : Holst

Dato : 29-03-05 22:42

Holst wrote:

> Nogen der ved, om man kan få W.I.T.C.H.-brevpapir. Og hvis ja, hvor
> købes det så henne?

Det vigtigste er jo at vide, at det findes, for det er jo lidt træls at
gennemsøge den ene butik efter den anden efter noget, der ikke eksisterer.

Jeg siger tusind tak for svarene. Alt burde være klaret