Er i gået pivkolde?
Fra : Lene

Dato : 29-03-05 17:40

Hej, er i gået helt pivkolde med at skrive herinde? Det er ved at være længe
siden, jeg har kigget herind, og der er skrevet ca. ingenting siden sidst.

--
Mvh. Lene
www.travnyt.dk

Fra : Malene P

Dato : 30-03-05 00:25

"Lene" <hamadryadfjerndette@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej, er i gået helt pivkolde med at skrive herinde? Det er ved at være
længe
> siden, jeg har kigget herind, og der er skrevet ca. ingenting siden sidst.

Jeg kunne da godt skrive lidt mere om aleneheste. Feks om at en af mine
bekendte nu erkender, at hun købte sin dejlige isbasse for snart 3 år siden
som et impulskøb. Fordi hun kunne. Fordi hun havde plads. Fordi hun havde
råd. Fordi det lissom hørte sig til, når man nu boede på landet. Fordi
datteren plagede lidt om sådan én et par dage dengang. Eller om at hun nu
vil sælge den og oser af dårlig samvittighed over ikke at have redet den,
trænet den eller plejet den ordentligt med dyrlæge og smed. Eller om hendes
nylige erkendelse af at hun nok var for kold og selvisk, da jeg siden
bebrejdede hende det -måske om at jeg iøvrigt fik læsterlige klø her i
gruppen ved at bringe den aktuelle sag og forholdene bag den op. Eller om
hendes overvejelser omkring, hvad hun nu skal gøre af den selskabspony, hun
langt om længe lod sig overtale til at købe til den for 500 kr hos den
lokale købmand. Men jeg skal skåne jer for mere -orker ikke længere at
diskutere med folk, der bliver fornærmede over, at jeg tager det uhyggelige
emne op. Men jeg kan dog fortælle, at for bassen og shetteren vil det ende
bedre end for de fleste af den slags impulskøb begået af egoistiske nyrige.
Får hun dem ikke solgt sammen til et godt hjem meget snart -så har jeg og
min dejlige kæreste lovet at tage dem begge til den pris, hun forventer for
de to dejlige dyr.

mvh
Malene P

Fra : Malene P

Dato : 30-03-05 01:02

..

Fra : Anet

Dato : 30-03-05 09:48

> [...]
længe
> siden, jeg har kigget herind, og der er skrevet ca. ingenting siden sidst.

(klip)

Jeg har gået en del i skole og på arbejde, så jeg har ikke fået skrevet
noget som helst ud over det materiale til skolen jeg skulle lave. Vejret er
også så man igen kan komme ud og ride og det er rart at opholde sig udendørs
igen.

--
Hilsen
Annette

Fra : taina

Dato : 30-03-05 22:04

> [...]
længe
> siden, jeg har kigget herind, og der er skrevet ca. ingenting siden sidst.

Jep! Jeg har jo fået ny hest, så den skal klappes, skal den, noget så
grusomt
Det kan der godt gå lang tid med

mvh. tina