Siris første tur med sadeltasker
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 29-03-05 16:04

Hej

Så har Siri været på sin første gåtur med sine nye sadeltasker. Det
klarede hun fint. Først kiggede hun lidt på dem, men så snart vi gik
lagde hun sig ikke mærke med dem. De var naturligvis tomme, bortset
fra en hundepose i hver side.

Så 500 meter med sadeltasker i dag og så må vi se hvordan det går.

De kostede i øvrigt 120 kroner i Dyrenes 1 og Alt i Tilst.

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : fam. Ager

Dato : 29-03-05 18:20

Hej

jeg synes at det lyder så hyggeligt, kan lige se hende for mig, traske
upåvirket afsted!... og fin "opgave" at få, når hun bliver ældre!.

mvh. marie

Fra : Carina

Dato : 29-03-05 22:12

Kunne man være så heldig at du havde taget et billede af det
kunne nemlig godt tænke mig at se de sadeltasker, men nu bor jeg altså på
djævleøen.
/Carina
www.aussies.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-03-05 10:51

"Carina" <hybrid@aussies[f j e r n ).dk> writes:

> Kunne man være så heldig at du havde taget et billede af det
> kunne nemlig godt tænke mig at se de sadeltasker, men nu bor jeg altså på
> djævleøen.

Det har jeg godt nok ikke, men det kan da arrangeres. Vender lige
tilbage i eftermiddag. :)

Mvh Trine

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-03-05 14:16

> [...]

> Kunne man være så heldig at du havde taget et billede af det
> kunne nemlig godt tænke mig at se de sadeltasker, men nu bor jeg altså på

http://trinekc.dk/Siri/Siri/

Her er Siri med sadeltasker i haven. Hun var ikke så nem at få til at
stå stille. :)

Mvh Trine

Fra : Carina

Dato : 30-03-05 15:10

Tusind tak - jeg tror jeg skal have en afsted til den butik, for at sikre
mig et par sadeltasker
/Carina
www.aussies.dk

Fra : dpl

Dato : 30-03-05 16:24

Hej Trine
Hvor ser hun bare sød ud, hende Siri!

Vi har en skt. bernhard på nu 3 år, og ham har vi vænnet til at gå med
rygsæk siden han var 1 år. Nu er vi oppe på, at han bærer 8-10 kg uden
at ænse det. Bla. til jul, hvor vi skulle med bus og færge på ferie, var
han populær blandt vores medrejsende, med julegaverne stolt stikkende ud
af rygsækken *smil*.

I Norge er det meget normalt med rygsæk (kløv) til hunde, og det er også
her vi har købt Nansens.
http://www.vildkat.dk/foto/nansen.jpg

Held og lykke med hende
Dorthe

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-05 16:25

> http://trinekc.dk/Siri/Siri/
>
> Her er Siri med sadeltasker i haven. Hun var ikke så nem at få til at
> stå stille. :)

Godt at hun ikke er ved, at bære æg hjem fra købmanden. Det første
billede...

Sadeltaskerne ser faktisk ikke så store, som jeg troede at de ville være.
Fås de i andre farver end sort ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-03-05 15:13

"Carina" <hybrid@aussies[f j e r n ).dk> writes:

> Tusind tak - jeg tror jeg skal have en afsted til den butik, for at sikre
> mig et par sadeltasker

God tur. :) Så vidt jeg ved er det ikke en kæde, men en enkelt
butik i Tilst.

Men de er af mærket Trixie, så mon ikke du kan få dem hjem til din
lokale dyrepusher?

http://trixie.de/trE/SBIwVav6ALPeV6ilKrVlZBecSUbV3ohHq22PL22I/nLE/artikeldetail.html?aid=21102&kattree=185-222&pkat=185

Mvh Trine

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-03-05 16:45

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> writes:

> Godt at hun ikke er ved, at bære æg hjem fra købmanden. Det første
> billede...

Der er et par hundeposer i, det er alt. Jeg tror nok det er en af de
ting hun skal lære.

> Sadeltaskerne ser faktisk ikke så store, som jeg troede at de ville være.
> Fås de i andre farver end sort ?

Jeg tror ikke dem her gør, men det er også kun til meget lette ting.
Ellers skal man have et ordentligt kløv, som det Dortes Nansen har.

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-05 17:37

> Der er et par hundeposer i, det er alt. Jeg tror nok det er en af de
> ting hun skal lære.

Det skal hun skam nok få lært.

> Jeg tror ikke dem her gør, men det er også kun til meget lette ting.

Det er mere fordi den sorte taske er svær at se på en sort hund.

> Ellers skal man have et ordentligt kløv, som det Dortes Nansen har.
> http://www.vildkat.dk/foto/nansen.jpg

Ja, der er god plads til tingene i den taske og Nansen ser ud til at hygge
sig fint med kløv ( hedder det virkelig det ? ) på ryggen.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-03-05 16:46

dpl <dplahrmann@hotmail.com> writes:

> I Norge er det meget normalt med rygsæk (kløv) til hunde, og det er
> også her vi har købt Nansens.
> http://www.vildkat.dk/foto/nansen.jpg

De er altså noget så søde, dine to. Men den størrelse kløv venter vi
nu lige lidt med. I hvert fald til vi kommer til Norge eller Tyskland,
den slags er bare for dyrt her i Danmark.

Mvh Trine