Italiensk rest. i Århus?
Fra : nospam

Dato : 29-03-05 12:56

Hvilke gode italienske restauranter er der i Århus? God mad og romantisk
stemning ønskes ­ eller i hvert fald intimt/roligt...

Mvh M

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-05 17:42

"nospam" <nospam@kern.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke gode italienske restauranter er der i Århus? God mad og romantisk
> stemning ønskes ­ eller i hvert fald intimt/roligt...
>
> Mvh M

Nok ikke lige den ideelle gruppe - men nu vil jeg alligevel hjælpe dig! La
Forchetta (udtales Forketta) i Vestergade. Kan kun sige UHHHMMMMMM
Hilsen Pernille (som ville spise der hver dag hjvis pengene rakte)

Fra : Anders [8000]

Dato : 30-03-05 21:41

> Nok ikke lige den ideelle gruppe - men nu vil jeg alligevel hjælpe dig! La
> Forchetta (udtales Forketta) i Vestergade. Kan kun sige UHHHMMMMMM
> Hilsen Pernille (som ville spise der hver dag hjvis pengene rakte)

Og endnu et SUPER godt sted i Vestergade:

http://www.spiseguiden.dk/script/print3.asp?id=87303832

Marco Polo.

Og yderst fornuftige priser.

Mvh. Anders

Fra : Anne!

Dato : 31-03-05 14:53

Anders [8000] wrote:

> Og endnu et SUPER godt sted i Vestergade:
>
> http://www.spiseguiden.dk/script/print3.asp?id=87303832
>
> Marco Polo.
>
> Og yderst fornuftige priser.
>
> Mvh. Anders

Marco Polo kan også anbefales herfra. Billigt og super mad.. HUSK dog at
bestille bord! Dog skulle Forchetta også være supert!