Hjælp til at genoprette partition påHD
Fra : Liselotte Boesgaard

Dato : 26-05-01 16:12

Hej derude
Jeg har midstet mine partitioner på HD.
Det er opstået da jeg prøvede at indlæse WIN2000.
1. jeg formaterede C og prøvede at indlæse win2000 uden held, og herefter
mistede jeg mine partitionrt.
Min HD er opdelt i 3 drev C, D,E ,på D og E ligger meget vigtige oplysninger
som jeg meget gerne vil have igen.
Hvordan?
Nils

Fra : Schiller

Dato : 26-05-01 17:08

"Liselotte Boesgaard" <li_lotte@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mistede jeg mine partitionrt.
> Min HD er opdelt i 3 drev C, D,E ,på D og E ligger meget vigtige

Hej.

En af mine venner havde et lignende problem , fordi han legede lidt for
meget med
Fdisk , men vi reddede det han havde på den på følgende metode som kræver:
En computer mere med programmet Easy Recovery Pro og Easy Cd Creator
indstaleret på.

Vi pillede hans harddisk ud og satte den derpå til min som en slave.
Jeg kørte derpå Easy Recovery Pro på den , som tager sin tid.
Men da det hele var overstået og den har fundet det hele som var på den
beskadigede
harddisk , satte jeg Easy Recovery til at brænde hele pivtøjet over på
cd-rommer.
Så lå det hele på cd-rommer og han kunne så bare lægge det ind på
harddisken igen efter at den var blevet fixet.

Hygge
Schiller

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-05-01 20:45

LOL :)

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-05-01 20:47

Hej Liselotte.

Prøv at kigge lidt i den newsgrp. der hedder:
dk.edb.hardware.drev.

Et program du kan bruge er lost and found.
Det reddede jeg min 20 gb med.

Mvh
Thomas

P.S.

Hvis du/I ikke fangede den med complexdata, så kig i ovennævnte ng og i vil
forstå