min gamle onkel
Fra : JytteJ

Dato : 28-03-05 14:47

Hej
Er der nogle af jer derude, der har en eller flere gode ideer til, hvordan
jeg finder adressen på min gamle onkel Svend, som for mange år siden
emigrerede til British Columbia i Canada.

Jeg har hans navn, fødselsdag, og byens navn han bor/boede i i Canada, den
hedder noget med Quesnel.

Venlig hilsen
JytteJ

Fra : Ib Molbech

Dato : 28-03-05 15:36

Hvis du kender hans efternavn kan den canadiske online telefonbog
http://findaperson.canada411.ca/ være en mulig hjælp.

Mvh
Ib Molbech

Fra : JytteJ

Dato : 28-03-05 17:43

"Ib Molbech" <REMOVEib@molbech.info> skrev i en meddelelse
> Hvis du kender hans efternavn kan den canadiske online telefonbog
> http://findaperson.canada411.ca/ være en mulig hjælp.
>
> Mvh
> Ib Molbech

Tusind tak - det gav pote. Nu skriver jeg til onkel Svend som jeg ikke har
haft kontakt med i 35-40 år.

Vh.
JytteJ

Fra : John Drage Thomsen

Dato : 05-04-05 11:43

On Mon, 28 Mar 2005 15:47:21 +0200, "JytteJ" <missmerkur@esenet.dk>
wrote:

> [...]
>jeg finder adressen på min gamle onkel Svend, som for mange år siden
>emigrerede til British Columbia i Canada.

British Columbia er jo det vestlige Canada, med "hovedstaden"
Vancouver, som har tiltrukket en hel del danskere.

Det kan derfor næppe overraske, at der er en dansk (sømands)kirke på
stedet, og at denne gennem årene har hjulpet rigtigt mange som ledte
efter en "Sporløs" forbindelse.

Pøj-pøj

John