Billigste Bluetooth telefon
Fra : jr

Dato : 28-03-05 12:50

Hvad er den billigste Bluetooth telefon på markedet? Jeg går ud fra at det
er billigst at købe en med abonnement og så droppe det efter det
obligatoriske halve år. Mit forbrug er meget lille (læs mellem 100-200 om
måndeden)
Jeg foretrækker Nokia, men er åben for andre hvis de er billige. Jeg skal
primært brugen den til at browse nettet med min Axim x50v og så en enkelt
telefon samtale i ny og næ. Må gerne være kompakt.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 28-03-05 12:59

> [...]
> primært brugen den til at browse nettet med min Axim x50v og så en enkelt
> telefon samtale i ny og næ. Må gerne være kompakt.

En SonyEricsson T68i kan fås for 150-250 kr. brugt, og har Bluetooth og
GPRS. Derudover har den god batteritid og er _meget_ kompakt. Uden
abonnement fås den til 665 kr. fra ny af.

Udfra dine krav er det den perfekte telefon for dig.

Ellers kan du tage et kig på en T610 til ca. 1100 kr. uden abonnement eller
en T630 til ca. samme pris. I det tilfælde skal man selvfølgeligt vælge
T630.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-05 15:23

Jeppe Vestergaard wrote:

> Ellers kan du tage et kig på en T610 til ca. 1100 kr. uden abonnement
> eller en T630 til ca. samme pris. I det tilfælde skal man
> selvfølgeligt vælge T630.

Mjaaah ... skærmen er da bedre på T630 ... til gengæld er T610 da mange
gange flottere. Faktisk nok den flotteste telefon jeg har set til dato,
forudsat det er alu-udgaven og ikke nogle af de farvede.

--
Med venlig Hilsen - Kim Frederiksen (kim.frederiksen snabela gmail.com)
Nettet er for lille til Netbetjente - gå venligst udenfor

Fra : jr

Dato : 28-03-05 18:50

r svarret. Både T68i og T630 ser interessante ud. Jeg går ud fra at
der ikke er nogen af abbonementerne der kan skaffe sidstnævnte under 1100
korrekt?

Fra : Anja Nielsen

Dato : 02-04-05 23:08

Hej.
Til en orientering vil jeg bare oplyse, at Elgiganten via deres homepage
sælger en T610 uden abonnement til kr. 899.
Mvh.
Anja

Fra : JRS -8260

Dato : 28-03-05 15:33

"jr" <jraahauge@NOSPAMyahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hvad er den billigste Bluetooth telefon på markedet?

Bilka har SE T65 til 500 uden abonnement i denne uge. Faktisk en udmærket
telefon! Meget kompakt! Den er ikke for god at skrive sms'er på da ordbogen
er lidt langsom. Men til dit brug vil jeg mene den er perfekt. Vil vælge den
frem for t68i da denne efter min erfaring er mere ustabil..

Ellers er en T610 nok heller ikke helt dum. Men der får du så et abonnement
med i hatten hvis du vil have den til en rimelig pris

MVH
JRS

Fra : JMo.

Dato : 28-03-05 15:46

JRS -8260 wrote:

> Bilka har SE T65 til 500 uden abonnement i denne uge.

T65 har ikke Bluetooth.

Fra : JRS -8260

Dato : 28-03-05 22:27

"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> skrev i en meddelelse
> T65 har ikke Bluetooth.

Shit! Tanketorsk fra min side! Sorry

MVH
JRS

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 28-03-05 15:46

> [...]
den
> frem for t68i da denne efter min erfaring er mere ustabil..

T65 har GPRS men ikke Bluetooth.

Fra : Mikkel Westh

Dato : 28-03-05 17:10

"jr" <jraahauge@NOSPAMyahoo.com> wrote in message
> [...]
> primært brugen den til at browse nettet med min Axim x50v og så en enkelt
> telefon samtale i ny og næ. Må gerne være kompakt.

Når du finder en mobil og har testet de to ting sammen, må du meget gerne
skrive lidt om din oplevelse af det. Overvejer selv at købe en X50v og købe
program så jeg kan skrive og ringe fra den.

Mvh. Mikkel

Fra : jr

Dato : 28-03-05 18:10

Hej Mikkel

Hvis du vil bruge Axim'en til at ringe fra skal du være opmærksom på at du
vist ikke kan have Bluetooth forbindelse til en Bluetooth øresnegl
samtidig
med at du har Bluetooth forbindelse til mobil'en.

Jeg kan varmt anbefale Axim'en til web browsing. Når man kører fuld VGA
(640x480) ser siderne endelig fornuftige ud i forhold til det man ser på
de
fleste smartphones der efter min mening ikke er værd at browse med.