Am-top pumper
Fra : Thomas Jensen

Dato : 28-03-05 12:50

hej,

nogle der kender til Am-top pumperne, både indvendige og udvendige ?

Har tænkt på at købe en indvendig til mit 325l som reserve, hvis
spandpumpen skulle stå af.

er det noget skrammel, eller kan det gå ?

mvh

Thomas Jensen

Fra : Esben Sebastian Karl~

Dato : 30-03-05 18:34

Hej Thomas,

jeg arbejder som konsulent for den danske importør af AM-Top.

Hvad vil du gerne vide om pumperne?

mvh
Esben

Fra : Carsten Gall

Dato : 30-03-05 18:47

"> "Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse

har du et link??

Carsten

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-03-05 19:11

Carsten Gall wrote:

> har du et link??
>
> Carsten

Til Carsten:
http://cichlidecentret.biz/product.asp?product=9289&page=1

og til Esben: ville bare høre om kvalitet og lign, men har bestilt en,
så ser vi

mvh

Thomas Jensen

Fra : Esben Sebastian Karl~

Dato : 30-03-05 21:14

Hej Thomas,

ja, de har ikke været fremme så lang tid.

Jeg vil meget gerne høre hvad du synes om den. Vi har selv haft dem til test
i et ½ år. Men det er meget rart at vide, hvad forbrugerne synes om dem.