Olding&baby-gør-det-nemt Og lugtløst
Fra : Bo Warming

Dato : 28-03-05 04:53

Da jeg fik kronik i Ekstrabladet 9.5.79 om privatiseret sæddonorformidling
på enmandsbasis og de overkommelige juridiske komplikationer mht
faderskabsbidrag, førte det til, at talrige mænd, der i det skjulte havde
tilbudt sig som anonyme donorer på enmandsbasis, kontaktede mig og et
landsdækkende initiativ kom igang og har siden påvirket gynækologerne til
at oppe sig - og især fremmet selvhjulpenhed, udenom staten, ved at
hundreder blev hjulpet til at få deres livs største ønske opfyldt og det
glade budskab gik videre fra mund til mund.

Da jeg i 2002 fik helside i Information om lortpis-selvhjælp og i 2004 fik
debat igang i Ugeskrift for Læger om emnet, betød også det, at enspændere
med samme hobby kom ud af busken, og deres erfaringer er nu nyttiggjort i
udviklingen af gode gør-det-selv rutiner uden træk-og-slip.

Bl.a. var der en pensioneret kommunalingeniør fra MidtSjælland, der besøgte
mig og viste hvordan han foldede aviser papirhat-agtigt og så kunne han
efterlade dem med sin lort i, i havens kompostdynge, uden lugtgener selv i
hedebølge.

Det har inspireret til, at jeg nu har et lille fladt metalaskebæger i en
hundepose og liggende i sengen skides på det, hvorefter posen krænges
omkring lorten og dumpes i stort agurkeglas, og når det er fuldt, rystes
indholdet ud i haven, og selv i seneste dages solskin er lugtgener minimale
på en meters afstand. Efter et år er indholdet kompostpulver uden lugt - a
la septiktank-forgæring.

Urin opsamles også i store glas med tætsluttende metalskruelåg, så indendørs
stank = nul.

Men bekvemme plastbægre er praktiske mellemstationer og kan godt henstå ½
uge uden låg, før indhold samles lugttæt - eller slynges ud af
havedør/vindue (smalle, gamle VVS-rør under håndvask kan stoppe til af
urinsyre-aflejringer). Sjat-pissere gider ikke skrue låg af og på for hvert
output.

Overlægen, der gik i dialog med mig i lægevidenskabens danske
fagforeningsblad, har jeg siden kommunikeret med vedr. at få firma gjort
interesseret, men det er tiden næppe moden til. Som alle overlæger er han
hooked på high-tech løsninger: kirurgi og medicin. Og firmaer tør ikke
oprør mod elitære lægenormer, så undergrunds-bevægelse er nok det bedste at
håbe på. Blufærdighed styrtdykkede vedr sextabuer, så mon ikke også
pludselig der går hul på bylden vedr pis-lort-snerperi?

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 30-03-05 21:50

Vi HAR læst, at du skider i sengen og pisser i syltetøjsglas. Ind
til flere gange, endda. Måske du snart skulle komme videre i livet
og underholde læserne med andre og mere saglige emner end din
sygelige ekskremeringspassion. Tro mig, det interesserer os ikke.

Men det er måske en seksuel tilfredsstillelse for dig at skrive på
internettet om din afføring?