Problem med visning af hjemmeside
Fra : Annika Nymose Sørens~

Dato : 27-03-05 04:43

jeg har oprettet en hjemmeside hos tdc. oploader den som man skal og
ifølge raporterne no problemo. men lige meget hjælper det jeg glor
stadig på: tillykke.... (og nu kan tdc snart sk... mig et stykke). så
et indlæg med en der havde samme problem. har gjort som der stod.
ændret index.htm til index.htlm hjalp ikke en meter. hvad gør jeg
så...? nogle gode råd? Er ved at være totalt desperat.*hjælp*

Fra : Birgitte

Dato : 27-03-05 07:31

"Annika Nymose Sørensen (slet PA7EU)" <nyso@PA7EUmail.dk> skrev i en
meddelelse news:11118951630.237743840610442@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> ændret index.htm til index.htlm hjalp ikke en meter. hvad gør jeg
> så...? nogle gode råd? Er ved at være totalt desperat.*hjælp*

Hej Annika , der ligger garanteret en index.html eller default.html elle
sådan noget , ude på serveren som du skal
slette for at din index.htm side bliver vist.
en html side bliver altid vist før htm.

MVH

Birgitte
www.ninaweb.dk/havedam

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 27-03-05 09:37

Jeg vil ikke vær uvillig, men jeg fatter ikke en meter af hvad du mener -
Kunne du måske forsøge med korrekt tegnsætning at skrive, så det bliver
klart hvad du mener? Med andre ord: skriv enten med punktum og stort efter
punktum uden disse emfatiske udtryk eller skriv:

punkt 1. jeg gør sådan og sådan
punkt 2. dernæst gør jeg sådan og sådan - og så får jeg følgende resultat.

Og endelig afslut med et link til din hjemmeside, så vi evt. kan se, hvad
dit problem er.

Igen: det er ikke for at være uvillig eller fræk, men det er ret umuligt at
forstå hvad du egentlig mener. Og når jeg foreslår stort efter punktum,
skyldes det at det så er lettere at se, hvad det egentlig er du skriver. Jeg
plejer ikke at være funktionel analfabet her, men din tilstræbte
telegramstil med alle disse uvedkommende udtryk skaber ikke just klarhed og
gør det vanskeligt at besvare dine spørgsmål.
--
ahw

Fra : anna hansen

Dato : 17-04-05 11:30

Hej Annika!
Måske har du skrevet forkert, for det kanjeg se, det der "html" og
ikke "htlm" så hvis du gør det som forskrevet, så kan det være det
hjælper, men hvem ved? der er jo altid et eller andet galt hos TDC-
grunden er nok de sparer på personalet og andre ting som skulle
gavne os forbrugere - men jeg kan da fortælle dig en lille
hemmelighed - hvis du tager ud på www.bravenet.com, så kan du få
50 mb free space til din hjemmeside og der uploader du bare de
sider du vil have ind fra frontpage, så har du en hjemmeside, men
du må lige bære over med de reklamer der på den, men det kan man
leve med, når den er gratis.
Hilsen www.fanostud.dk