Fisketorvet
Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 26-03-05 16:46

Haløjsa

Jeg var på fisketorvet idag og lagde mærke til at de havde afrikanere gående
i et akvarie med Koraller(kunstige)...
Rimelig mærkelig kombination, hvor mange mon har observeret at fisk og
dekoration ikke passede sammen??

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk

Fra : Henrik K

Dato : 27-03-05 00:02

hejsa
mener det oprindeligt var et saltvands

Henrik

--oo(.)(.)oo--

Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 27-03-05 08:31

> mener det oprindeligt var et saltvands
Det var det også, men de har skiftet til fersk og saltvand og nu fersk
igen....

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk

Fra : Keyser Soze

Dato : 27-03-05 00:23

On Sat, 26 Mar 2005 16:46:23 +0100, "Jabbe\(4k\)" <jabbe@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>i et akvarie med Koraller(kunstige)...
>Rimelig mærkelig kombination, hvor mange mon har observeret at fisk og

Afrikanere? For mig giver dette ingen mening.

Keyser Soze

Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 27-03-05 08:33

> Afrikanere? For mig giver dette ingen mening.

Det syntes jeg ikke vi skal diskutere her da der sikkert kommer et tæskehold
for at ordne mig og mine holdninger...:)
--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk

Fra : Esben Sebastian Karl~

Dato : 01-04-05 10:08

Hej,

hvis du klikker her http://www.cichlids.dk/apps/arter/list.cfm og går ned og
kigger under Malawi, så kan du se hvilke typer fisk der går i akvariet på
Fisketorvet.

mvh
Esben

Fra : Jan F.

Dato : 01-04-05 18:54

"Esben Sebastian Karlsson" <esben@cichlids.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og
> kigger under Malawi, så kan du se hvilke typer fisk der går i akvariet på

Jeg synes ikke dit link giver nogen mening ud over at det er malawicichlider
der er på Fisktorvet?
Eller er det bare skjult reklame for din hjemmeside

--

Jan F.

Fra : Esben Sebastian Karl~

Dato : 01-04-05 20:20

Jan, han skrev jo at afrikanere ikke sagde ham noget, og så henviste jeg til
at han kunne se Malawierne, da det er dem som der går på fisketorvet.

Reklame? hvad er da det for en gang lort at lukke ud...

Fra : Jan F.

Dato : 01-04-05 21:32

> Jan, han skrev jo at afrikanere ikke sagde ham noget, og så henviste jeg
> til
> at han kunne se Malawierne, da det er dem som der går på fisketorvet.

Ok, en liste på flere hundrede fisk...så mange har de vist ikke på
Fisketorvet...

> Reklame? hvad er da det for en gang lort at lukke ud...

Ramte jeg et ømt punkt, beklager....

--

Jan F.

Fra : Esben Sebastian Karl~

Dato : 01-04-05 20:35

Du er da et fjols. Fordi at man prøver at hjælpe en med et link...så bliver
man straks overfaldet..

Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 02-04-05 14:22

> Du er da et fjols. Fordi at man prøver at hjælpe en med et link...så
> bliver
> man straks overfaldet..

Nu søgte jeg ikke hjælp om fiskene, jeg havde bare observeret at dekoration
og fisk ikke passede sammen...
Det var sådan set pointen med dette indlæg....

Og lad nu være med at ryge u totterne på hinanden..
Jeg går da ud fra at vi er civilicerede mennesker og ikke nogle urfolk der
render rundt med vores køller(selv om det nok havde været noget lettere at
score en tøs..:))....

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-04-05 20:49

"Jan F." <itjfREMOVE_THIS@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ramte jeg et ømt punkt, beklager....

LOL

/Ole

Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 02-04-05 14:17

> [...]
> og
> kigger under Malawi, så kan du se hvilke typer fisk der går i akvariet på

Det er nu ikke fordi jeg er intereseret i fiskene mere fordi jeg syntes det
var meget griner med sammensætningen af dekoration og fisk...

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk