Helt almindelig ringetone...?
Fra : Palle Jensen

Dato : 25-03-05 14:45

Hej,

Postede godt nok et indlæg i mandags, men måske folk ikke fattede
hvad jeg snakkede om

Jeg leder efter en helt almindelig ringetone. Sådan en slags standard
ringetone som mobilerne havde som standard for 5 år siden.. Jeg er
træt af køer der muh'er og biler der dytter, for ikke at tale om jazz
musik og lignende når telefonen ringer..

Jeg har en SE K700i. Men hvis ringetonen er i MP3 format er modellen
jo ligemeget...

Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe lidt på vej..

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Christian

Dato : 26-03-05 12:05

Palle Jensen den 25-03-2005 14:45:

> [...]
> træt af køer der muh'er og biler der dytter, for ikke at tale om jazz
> musik og lignende når telefonen ringer..

[snip]

http://www.myk700.lasyk.net/

Fra : Palle Jensen

Dato : 26-03-05 16:30

Den 26 mar 2005 mumlede Christian noget i denne stil:

> http://www.myk700.lasyk.net/

Blæret side...

Tak.

Er der en måde hvorpå man kan konvertere midi til MP3? Det var netop
lyde som:

http://www.myk700.lasyk.net/sub/109/ALL/Name/1/K700-Ringtones-
Business-page1.html

- jeg ledte efter. Lyder cool på PC'en, men på telefonen lyder det
som en forkølet fugl!?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 26-03-05 16:42

Den 26 mar 2005 mumlede Palle Jensen noget i denne stil:

> - jeg ledte efter. Lyder cool på PC'en, men på telefonen lyder det
> som en forkølet fugl!?

Doh....

http://midi-to-mp3.com/

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 28-03-05 23:36

lø 26 mar 2005 05:41:33p satte Palle Jensen sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> http://midi-to-mp3.com/

Eller download Wingrove og konverter filen til Wav. Kør den gennem Winlame
eller lignende mp3-encoder og vupti nu er det en mp3-fil.

Wingrove er en software wavetable synthesizer der kan afspille midifiler af
enhver art.

Steven