genveje på se T630
Fra : Helle Florgård

Dato : 25-03-05 13:26

Hej

Jeg har lige købt en Sony ericsson T630 og irriteres over at jeg
tilsyneladende kun kan skifte cursorpind-genvejen til venstre
Havde håbet at jeg kunne skabe mine egne genvej.

Er der nogen som ved om det kan lade sig gøre?

cursorpind genvejen " op" viser noget som hedder "mine venner" . Jeg har
ladet mig fortælle at det er en slags chat, er det rigtigt? Jeg har ikke
brug for at chatte og ville mægtig gerne have lagt en anden genvej ind i.

Jeg er begynder ud i brug af telefonen på nettet og kan ikke rigtig komme
finde ud af det. Jeg har sat telefonen op til grps og kan få forbindelse til
Sony-Ericssons hjemmeside og google men kan ikke rigtig komme videre. Har
nogen et link til en hjemmeside som forklarer hvordan man lærer de mest
elementære ting? Kan fx ikke bookmarke.
Bruger man wap og grps på samme tid?

undskyld de dumme spørgsmål, men jeg ville være taknemmelig hvis nogen kunne
hjælpe mig lidt videre.

venlig hilsen Helle