Perkins Prima 50
Fra : Kurt Nielsen

Dato : 24-03-05 23:19

Jeg erhvervede en næsten ny Perkins Prima 50 for et par år siden. Den
skal nu anbringes i min Rasmus 35 og jeg har ladet mig fortælle at den
svarer til en Volvo MD22. Hvis det er rigtigt er jeg interesseret i en
manual. Er der nogen der har en sådan? - som jeg evt. kan låne og
kopiere.
Med venlig hilsen
Kurt Nielsen

Fra : Per Mejnecke

Dato : 25-03-05 07:30

jeg har users handbook og reservedelskatalog til min perikins M50 årgang ca
1993, som kan lånes til kopiering. (Århus området)
Måske importøren Fred. Rasmussen, Odense også kan hjælpe.

perikles

Fra : Kurt Nielsen

Dato : 26-03-05 13:03

Per Mejnecke <perikles@mail.dk> skrev:
>jeg har users handbook og
> [...]

Hej Per Mejneke.

Tak for tippet. Jeg prøver Fred. Rasmussen i Odense. Hvis de ikke
kan hjælpe, vil jeg gerne vende tilbage til dig.

Mvh

Kurt Nielsen