se mapper og filer online - hvordan?
Fra : tobias

Dato : 24-03-05 18:47

Er der nogle der kan hjælpe mig med det emne?

Hvordan kan jeg - med FP 2000 - se alle mine mapper og filer på mit
webhotel/ tiscali?

Jeg benytter FP på webhotellet

Tom

Fra : Birgitte

Dato : 25-03-05 06:49

--
Birgitte
www.ninaweb.dk/havedam

"tobias" <nospam@image.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der kan hjælpe mig med det emne?
>
> Hvordan kan jeg - med FP 2000 - se alle mine mapper og filer på mit
> [...]
Du bruger frontpage til at logge på serveren med.
når du åbner frontpage og vil åbne websted, skriver du http://.............
og så den fulde adresse på din webplads
med venlig hilsen
Birgitte

Fra : tobias

Dato : 25-03-05 19:10

"Birgitte" <bwh@NOSPAMFORMEPLEASEos.dk> skrev i en meddelelse
> Du bruger frontpage til at logge på serveren med.
> når du åbner frontpage og vil åbne websted, skriver du
> [...]
Der er noget, som ikke er rigtigt her hos mig. Kan du ikke tage det trin for
trin?

Tom

Fra : tobias

Dato : 25-03-05 19:28

Jeg vælger "web folders" og indtaster adressen, men får den meddelelse at
"der ikke er adgang til den ønskede adresse, måske fordi den er beskyttet
password".
Jo - det håber jeg da den er - altså beskyttet af password

Jeg har gentaget proceduren efter at have "published", da jeg jo her "åbner
døren" med mit PW, men ligemeget hjælper det!

Hvad gør jeg?

Tom

Fra : Anette

Dato : 25-03-05 21:58

"tobias" wrote in message

> Er der nogle der kan hjælpe mig med det emne?

Jeg kan se, at du ikke helt har fået det til at virke.
Jeg har mailet en "mini guide" til dig. Håber du så kommer videre.

Anette

Fra : tobias

Dato : 26-03-05 15:07

> Jeg kan se, at du ikke helt har fået det til at virke.
> Jeg har mailet en "mini guide" til dig. Håber du så kommer videre.
>
> Anette

Det er pænt af dig, men du har ikke min mailadresse;-(

Kan du overtales til at poste din mini-guide her i NG?
Andre kunne jo også have glæde af dit vid

Tom