Mollerup Skov, søndag klokken 10
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-03-05 13:04

Hej

Endte det med en gang leg i Mollerup Skov søndag klokken 10?

For jeg har lige inviteret naboens berner-blanding og områdets anden
newf, Magic.

Vejret skulle blive rigtig godt, så kom frisk.

Hvem skal jeg glæde mig til at se?

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-05 07:51

> [...]
> newf, Magic.
>
> Vejret skulle blive rigtig godt, så kom frisk.

Hej!
Frida og jeg kommer helt sikkert! Og grunden til vi flyttede det til ti var
at så kunne Camilla (M&M) nå det - hendes pc har været usamarbejdsvillig.
Jeg håber også på at kunne samle nogle herfra området, men giver besked
senere om dét.
Pernille og Frida

Fra : JKrigslund

Dato : 25-03-05 18:16

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
> Hvem skal jeg glæde mig til at se?

Hvis vi kan få Sigfus (Newf 14 mdr) op til klokken 10, så kommer vi også. Er
det ikke noget med at vi går til sommertid natten til Søndag, så klokken 10
er rigtig tidligt.

/Jesper

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-03-05 19:00

"JKrigslund" <jdk@stibo.dk> writes:

> Hvis vi kan få Sigfus (Newf 14 mdr) op til klokken 10, så kommer vi også. Er
> det ikke noget med at vi går til sommertid natten til Søndag, så klokken 10
> er rigtig tidligt.

Der er altså nogle ting, der ikke er pæne at minde folk om!

Jo, det er klokken ALT for tidligt. Men så kan I sikkert overbevise
ham om at der er tid til en middagslur. :)

Mvh Trine

Fra : Simon

Dato : 26-03-05 20:33

> [...]
> newf, Magic.
>
> Vejret skulle blive rigtig godt, så kom frisk.

Vi vil måske... også gerne komme. Kimmi har lige været i løbetid, så må lige
vurdere i morgen, hvordan det ser ud. Vi var ude og træne i dag uden at
nogen fattede nærmere interesse for hende... satser på at komme og så se på
parkeringspladsen, hvordan det ser ud. Hun plejer nu at være meget god til
at passe på sin dyd, men hvis hun nu stadig lugter meget godt er det næsten
synd for de andre hunde...

Trine

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-05 07:00

"Simon" <sneevang@c.dk> skrev i en meddelelse

> "Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message

Vi samler Lisa & Tais (schæf/newf, 4,5år) op på vejen så det er da en hund
mere ;)
Hilsen Pernille

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 27-03-05 07:24

> [...]
> newf, Magic.
>
> Vejret skulle blive rigtig godt, så kom frisk.

Os, vi er nemlig også friske....)

Mvh. Renate & Nanoq