K: LIP klinkefuge, Manhatten - mangler 3-5~
Fra : Morten

Dato : 24-03-05 09:08

Hej.

Jeg er i panik
Vi mangler 3-5 kg. LIP klinkefuge i Manhatten til et sommerhusprojekt her i
påsken - helst fredag.
Det er her paniken kommer ind.

Derfor er jeg villig til at køre efter det, hvis nogen har en sådan stående.

Vi kører til sjælland i dag torsdag, så alt mellem
Randers/Kolding/Frederiksværk har interesse - derfor vil det være
fantastisk, hvis I ringer til mig på 23356618 - så kan vi aftale nærmere om
afhentning.

Takker på forkant og venter med længsel på dit opkald

MVH

Morten.

Fra : John T.

Dato : 24-03-05 23:18

> [...]
> om afhentning.
>
> Takker på forkant og venter med længsel på dit opkald

Kan købes i Bauhouse, har lige købt i Næstved !
John

Fra : John T.

Dato : 24-03-05 23:24

Glemte lige: