Indmuret akvarie
Fra : Inferno

Dato : 23-03-05 21:01

Er der nogen her i denne NG der evt. har akvarie der er muret ind i vægen,
dvs. det eneste man kan se er selve fronten af akvariet, resten står faktisk
i et andent rum.
Hvis det er tilfældet så vil jeg gerne bede om at få mailet et billede af
det.
Skal bruges til at overbevise hende om hvor flot det er..hun er ikke helt
lun på idéen.

Brandmanden

Fra : Brizz

Dato : 23-03-05 22:28

> [...]
> det.
> Skal bruges til at overbevise hende om hvor flot det er..hun er ikke helt

He he...god kamp...men her er et par link til indmurede akvarier.

måske ikke helt samme størrelse du skal kæmpe for men synes da du skal vise
hende det
http://fp.worldonline.dk/fpeisl47716/html/birger_kim_rylander.htm

http://www.malawigruppen.dk/carsten_gissel_1700_l.htm
er nok mere sagen. Desværre virkede linket ikke i dette øjeblik jeg sender
det til dig men håber på at det bare er fordi serveren er nede.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....der forhandler med naboen om at der selvfølgelig skal stikke et akvarie
ind i hendes lejlighed

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-03-05 23:32

Brizz wrote:
> måske ikke helt samme størrelse du skal kæmpe for men synes da du
> skal vise hende det
> http://fp.worldonline.dk/fpeisl47716/html/birger_kim_rylander.htm

Ja det er mægtig flot og har været omtalt her i gruppe for nylig.

Desværre eksisterer det vist ikke mere, da det kostede for meget, at have
kørende.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Brizz

Dato : 24-03-05 16:53

> Desværre eksisterer det vist ikke mere, da det kostede for meget, at have
> kørende.

Har man næsten svært ved at forestille sig

Men flot og fedt projekt at give sig ud i.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-03-05 17:15

Brizz wrote:
> Har man næsten svært ved at forestille sig

Det er omtalt den 15/3 her i gruppen - med emnet "Stort dansk saltvandsakv"

> Men flot og fedt projekt at give sig ud i.

Helt sikkert !

Fra : Inferno

Dato : 24-03-05 22:32

tak for linket , men det er lige i overkanten mht Kim´s projekt.

Men mega sejt

Brandmanden

Fra : claus

Dato : 25-03-05 12:29