gæstebog og Surftown ??
Fra : Tidemann

Dato : 23-03-05 21:01

Hej gruppe

Jeg har oprettet en gæstebog i FP 2000, men den virker ikke!
Og jeg ved ikke hvad jeg skal ændre..............

der kommer bare denne side når jeg trykker send:

Du har sendt en formular eller fulgt en hyperlink til en side, der kræver en
Web-server og FrontPage-serverudvidelser for at kunne fungere korrekt.
Denne formular eller andre FrontPage-komponenter vil fungere korrekt, hvis du
udgiver Web-stedet på en Web-server, hvor FrontPage-serverudvidelser er
installeret.
Klik på pilen <Tilbage> for at vende tilbage til den forrige side.<<

Jeg _har_ aktiveret FP på Surftown.

Den side der hedder: guestlog.htm, skal den måske erstatte /nortbots.htm
eller?

Er der en der kan hjælpe mig?
På forhånd tak

--
Marianne

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 24-03-05 11:38

Tidemann wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> Jeg _har_ aktiveret FP på Surftown.
>
> Den side der hedder: guestlog.htm, skal den måske erstatte /nortbots.htm

spørg evt. Surftown om extensions er slået til. Det har jeg i hvertfald været
ude for, at det ikke var!
Desuden har jeg fornylig fået denne meddelelse ang. søgeside, hvor der skal
installeres et serverindeks for at den virker, at det ville de ikke pga
hackere.
Og så sidder man der i timevis og lærer FP og så er det webudbyderen, der ikke
har slået funktonen til. Det burde de i det mindste skrive, så man vidste det,
inden man valgte dem som internetudbyder.
Det var ikke Surftown.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Tidemann

Dato : 24-03-05 12:27

"Lillian Bagge Nielsen" skrev

> Nej filen skal hedde guestlog.htm

Jeg har næsten fundet ud af det!
Nu kan jeg sende, men der kommer _kun_ dato og tid i indlægget, ikke det jeg
skriver..............;((

Jeg har overset et eller andet, men hvad ??

--
Marianne

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 24-03-05 14:01

> [...]
> skriver..............;((
>
> Jeg har overset et eller andet, men hvad ??

Er det ikke fordi du ikke har hentet siden igen. Der står jo efter formularen:
Når du har sendt dine kommentarer, skal du hente denne side igen for at få vist
det, du har tilføjet i log-filen.
Altså opdaterer eller luk ned osv.

Fra : Tidemann

Dato : 24-03-05 15:06

> [...]

formularen:
>Når du har sendt dine kommentarer, skal du hente denne side igen for at få

Nej for datoen kan jo vises.
Men jeg har mildest talt _ikke_ en s... forstand på det.........;)
Har du?? Kan du se hvad jeg mangler?

http://ragdollys-cat-link.dk/guestbook.html
--
Marianne

Fra : Tidemann

Dato : 25-03-05 11:40

"Tidemann" skrev

>Nej for datoen kan jo vises.
>Men jeg har mildest talt _ikke_ en s... forstand på det.........;)
>Har du?? Kan du se hvad jeg mangler?
>http://ragdollys-cat-link.dk/guestbook.html

Jeg har fundet ud af det!!

--
Marianne

Fra : Klaus

Dato : 25-03-05 13:33

"Tidemann" <tidemann@2Youtdcadsl.dk (Slet 2You)> skrev i en meddelelse

> "Tidemann" skrev

> Jeg har fundet ud af det!!

Og det må andre ikke lære af?

Klaus H

Fra : Tidemann

Dato : 25-03-05 20:26

"Klaus" skrev

>Og det må andre ikke lære af?

Jo, det må de gerne. Men jeg gjorde ikke andet end at
uploaded den fra FP i stedet for IE, det gjorde åbenbart forskellen.;))

Tror jeg??
--
Marianne