Grub2 start
Fra : Niels Frahm

Dato : 23-03-05 16:38

Så virker Suse 9.2 her sammen med Windows - super!
- men jeg vil gerne have computeren til at starte med windows hvis jeg er
ikke gør noget - lige nu starter linux som "default" hvordanør jeg dt ?

Niels

Fra : Sune Vuorela

Dato : 23-03-05 16:39

On 2005-03-23, Niels Frahm <frahms@gmail.com> wrote:
> Så virker Suse 9.2 her sammen med Windows - super!
> - men jeg vil gerne have computeren til at starte med windows hvis jeg er
> ikke gør noget - lige nu starter linux som "default" hvordanør jeg dt ?

Du åbner vidst suset setuptool - det er vidst det der hedder yast. Tryk
på det der er en sko/støvle (boot) og der kan du som jeg husker det
rette hvad der skal starte som standard.

--
Sune

Fra : Niels Frahm

Dato : 23-03-05 18:46

On Wed, 23 Mar 2005 15:39:24 +0000 (UTC), Sune Vuorela wrote:

> Du åbner vidst suset setuptool - det er vidst det der hedder yast. Tryk
> på det der er en sko/støvle (boot) og der kan du som jeg husker det
> rette hvad der skal starte som standard.

Tak det virker
Niels