aquaforum.dk
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 23-03-05 12:05

Hej derude

Har forsøgt af flere omgange at tilmelde mig på siden, men får aldrig den
mail systemet siger jeg skal have. Har så sendt en mail direkte til
webmaster, heller ikke her kommer der svar.

Er der et seriøst team bag siden, eller er det bare noget der kører helt af
sig selv med de fejl/mangler der nu er ??

Ville da meget gerne høre fra nogen der ved hvem man skal kontakte for at
komme igennem.....

/Ole

Fra : Alexia

Dato : 28-03-05 13:49

det kører ikke af sig selv, men har haft en del nedetid, det kan være de har
problemer med den igen.. vent nogen dage og prøv igen :)

det kunne jo også være at webmasteren holder påskeferie.. :)