Indsætter min asp-kode / tabel forkert
Fra : Skindbeni

Dato : 23-03-05 00:57

Siden er www.skindbeni.dk/artikler/artikler.asp

Siden er opbygget med float, hvor en venstre menu og en indholdsside til
højre.

På siden har jeg indsat noget ASP-kode, som indsætter nogle links i den
rækkefølge, som man har valgt at sortere efter.

Mit problem er, at siden først indsætter min tabel med linksene et stykke
nede på siden parallelt med, hvor indholdet slutter i venstre menuen. Hvad
kan det skyldes?

ASP-koden har virket fint på min side med et andet design FØR jeg valgte at
ændre lidt og benytte mig af float m.v. Herefter opstår problemet

Det er lidt svært at forklare, men ved at klikke på ovenstående link kan i
måse se problemet visuelt

Fra : Skindbeni

Dato : 23-03-05 01:44

"Skindbeni" <ms1@FJERNDETTEskindbeni.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at ændre lidt og benytte mig af float m.v. Herefter opstår problemet
>
> Det er lidt svært at forklare, men ved at klikke på ovenstående link kan i

Jeg har nu erfaret, at det samme problem dukker op ved andre sider, hvor jeg
indsætter tabeller - både med og UDEN asp-kode. (hvorfor mit indlæg nok
burde være flyttet til en anden gruppe)

Problemet opstår eksempelvis også på siden www.skindbeni.dk/guestbook.asp

Hvorfor er det, at det går galt, så snart jeg indsætter en tabel?