dk.binear.historie
Fra : Joan Jensen

Dato : 22-03-05 20:55

Er denne nedlagt??

Jeg ville lægge en kirkebogsside ind, som jeg havde brug for
oversættelse af fadderne.

Mvh Joan

Fra : Baertel

Dato : 22-03-05 21:12

"Joan Jensen" <joan@weblinks.dk> skrev i en meddelelse
> Er denne nedlagt??
>
> Jeg ville lægge en kirkebogsside ind, som jeg havde brug for
> oversættelse af fadderne.
>
> Mvh Joan

Så vidt jeg kan se, så findes den endnu.

Mvh
baertel

Fra : Joan Jensen

Dato : 22-03-05 21:20

On Tue, 22 Mar 2005 21:12:26 +0100, "Baertel" <baertelsen@hlaug.dk>
wrote:

>"Joan Jensen" <joan@weblinks.dk> skrev i en meddelelse

>Så vidt jeg kan se, så findes den endnu.
>
>Mvh
>baertel

Jeg får at vide, at nyhedsgruppen ikke findes, når jeg afsender mailen

Joan

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 22-03-05 22:07

Joan Jensen skrev:

> Jeg får at vide, at nyhedsgruppen ikke findes, når jeg afsender
> mailen

Prøv at bytte om på et par vokaler:
dk.binaer.historie

Den findes
--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 22-03-05 22:13

> Jeg får at vide, at nyhedsgruppen ikke findes, når jeg afsender mailen

dk.binear.historie - jamen, det gør den heller ikke )

dk.binaer.historie virker sikkert bedre )

--
Poul Erik Jensen - www.genealog.dk - www.skolekammeraten.dk
Emnelinien må tilføjes [1234] ved direkte svar for at passere spamcheck.

Fra : CFS2280

Dato : 23-03-05 09:26

Den ser ud til at være væk hos cybercity
mvh
Karen

Fra : Peter Weis

Dato : 23-03-05 17:51

CFS2280 wrote:
> Den ser ud til at være væk hos cybercity
> mvh
> Karen

Cybercity har vist lavet en separat server til de binære grupper. Jeg
husker ikke navnet, men prøv at søge på Cybercitys hjemmeside.

mvh
Peter

Fra : Christian Gram-Hanss~

Dato : 23-03-05 20:08

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

> Cybercity har vist lavet en separat server til de binære grupper. Jeg
> husker ikke navnet, men prøv at søge på Cybercitys hjemmeside.
>
> mvh
> Peter

Den hentes med newsbin.cybercity.dk i stedet for
news.cybercity.dk

Med venlig hilsen
Christian Gram-Hanssen

Fra : Joan Jensen

Dato : 24-03-05 08:31

On Wed, 23 Mar 2005 20:07:34 +0100, "Christian Gram-Hanssen"
<chrgh@vip.cybercity.dk> wrote:

>"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

>Den hentes med newsbin.cybercity.dk i stedet for
>news.cybercity.dk
>
>Med venlig hilsen
>Christian Gram-Hanssen

Men hvordan ændrer jeg det`??

Mvh Joan Jensen

Fra : Peter Weis

Dato : 24-03-05 20:28

Joan Jensen wrote:

> Men hvordan ændrer jeg det`??

Du skal ændre opsætningen af din nyhedslæser.

Hvilket program bruger du?

mvh
peter

Fra : CFS2280

Dato : 25-03-05 10:37

Tusind tak - det vil jeg forsøge mig med
mvh
Karen