Microsoft Windows SharePoint Services
Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 22-03-05 11:46

Hej
I Frontpage2003 kan man bruge SharePoint Services.
Er der nogen, der har erfaringer med det?
Og hviken Internetudbyder bruger I i så fald.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 22-03-05 12:04

Du kan afprøve det på Microsofts hjemmeside - søg efter Sharepoint

Arne H. Wilstrup

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 22-03-05 23:58

Arne H.Wilstrup wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Du kan afprøve det på Microsofts hjemmeside - søg efter Sharepoint
>
> Det har jeg sådan set prøvet - men det er jo en færdig hjemmeside, hvor
man kan tilføje osv.
Jeg tænker på at lave siden fra c-drev og uploade den.
Det ser da ud til at man kan vælge webstedsskabeloner , webpakker osv.-
hvis webstedets server understøtter Sharepoint.
Men jeg kan som sagt ikke få det til at virke.
Hilsen Lillian Bagge Nielsen
-

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-03-05 20:38

SharePoint skal køre på en IIS 6 server så du kan ikke lave et
filbaseret SharePoint site.
Jeg ved ikke hvem herhjemme som eventuelt støtter SharePoint.
Prøv at spørge i dk.edb.internet.udbydere.webhotel

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 23-03-05 22:13

Foreløbig understøtter nedenstående da SharePoint og Jirty Aps har
"truet" med at understøtte det, men de er godt nok forsinket en hel del med
det.

http://www.microsoft.com/danmark/products/office2003/SharePoint/proveversion.asp

Desuden tilbyder fx følgende SharePoint-løsninger:

http://www.dir.dk/Produkter/SharePointHosting.aspx
http://www.micronet.dk/webhotel/webhotel.htm
http://www.telemetro.dk/database_hosting.htm

Blot for at nævne nogle - og så skriver Jirty Aps som sagt at de også vil
komme til at undestøtte SharePoint - jf. www.jirty.dk

Arne H. Wilstrup

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 23-03-05 21:48

Prøv at uploade via FronPage 2003.
Hvad angår siden i øvrigt - du kan vælge at benytte FP eller redigere online
på siden - det er sådan set det, der er tanken, nemlig at alle der har de
nødvendige rettigheder, skal kunne ændre på tingene dér - prøv at læse
omhyggeligt hvad der står på siderne og om SharePoint i øvrigt.

--
ahw

-