udstilling af hvid schæfer
Fra : skagensnero

Dato : 22-03-05 00:24

Dansk Hvid Schæferhundeklub holder den 28. maj udstilling for alle hvide
schæfere. Udstillingen holdes i Sæby.

Alle hvide schæfere er velkomne til udstillingen, som du kan læse mere
om på
www.hvidschaeferhundeklub.dk

På gensyn i Sæby i det skønne Vendsyssel

Frank Sørensen

http://www.kandu.dk/

Fra : x Vuf x

Dato : 22-03-05 12:04

On Mon, 21 Mar 2005 23:23:30 GMT, "skagensnero" wrote:

> [...]
>om på www.hvidschaeferhundeklub.dk
>På gensyn i Sæby i det skønne Vendsyssel

Så vil jeg da lige gøre opmærksom på
DHLs Internationale Udstilling d.30. april i Hvidovre, Sjælland,
hvor alle racer med anerkendt stambog er velkomne.

Nærmere oplysning og evt. tilmelding på
http://www.dhl-hund.dk

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Nye Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : Eifelvuf

Dato : 22-03-05 13:26

"x Vuf x" skrev d. 22-03-05 12:04 dette indlæg :

> [...]
>

> --
> Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk
>
> Nye Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Nå, okay - jamen så vil vi da også gerne være med på vognen.

1). www.politihund.dk - eller
2). www.danskpolitihundeforening.dk

Så er alt sagt - og du vil ikke længere være i tvivl om, hvor du skal
træne din i DKK stambogsførte, af Dansk Politihundeforening - godkendte
vuf !

Basta

M.v.h.
Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 22-03-05 18:31

On Tue, 22 Mar 2005 12:26:05 GMT, "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>
>Så er alt sagt - og du vil ikke længere være i tvivl om, hvor du skal
>træne din i DKK stambogsførte, af Dansk Politihundeforening - godkendte

er du nu også helt sikker på det ? har du forhørt dig hos DCH i
nordjylland pas på at der ikke sidder en enkelt advokat tilbage og
læser med ude fra en fiskekutter

Fra : Eifelvuf

Dato : 22-03-05 18:50

"Punish the deed, not the breed" skrev d. 22-03-05 18:31 dette indlæg :

> er du nu også helt sikker på det ? har du forhørt dig hos DCH i
> nordjylland pas på at der ikke sidder en enkelt advokat tilbage og
> læser med ude fra en fiskekutter

Åååh ååhh - havde lige glemt det et øjeblik.....
Håber ikke de ser indlægget - for så er det nok Guantanamo for mig.....

Øv øv og atter øv - hvordan sletter man et indlæg her ?
Bare jeg nu ikke er blevet logget igen (ryster).

M.v.h.
Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 22-03-05 20:13

On Tue, 22 Mar 2005 17:49:45 GMT, "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>
>Øv øv og atter øv - hvordan sletter man et indlæg her ?
>Bare jeg nu ikke er blevet logget igen (ryster).

ja måske får du en ny deadline for at sige undskyld, måske onsdag kl
12 som sidst man skal ikke bare lave sjov med "skyggen" hr prutski
har jo sejlet de syv verdenshave så hans advokater kan sagtens få dig
ned med nakken helt gratis

Fra : qfha

Dato : 22-03-05 16:08

ADVARSEL til hunde med DKK stambog. Hvis du har hund med DKK stambog må
du ikke deltage i IKKE FCI anerkendte hundeorganisationers arrangementer.

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 22-03-05 16:46

"qfha" <qfha.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> ADVARSEL til hunde med DKK stambog. Hvis du har hund med DKK stambog må
> du ikke deltage i IKKE FCI anerkendte hundeorganisationers arrangementer.

> http://www.kandu.dk/

Hvad vil de så gøre, tage stambogen fra hunden, eller hvad ???

M.V.H....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 23-03-05 00:49

On Tue, 22 Mar 2005 16:45:44 +0100, "Benny Mortensen 9380" wrote:
>"qfha" <qfha.news@kandu.dk> skrev ...

>Hvad vil de så gøre, tage stambogen fra hunden, eller hvad ???

<Fniiiiis>...Som du dog ka' si' det Benny...
Selvfølgelig må DKK-stambogsførte hunde da gerne deltage.
Vi anerkender stadig DKK-papirer. Du skal bare vide, at evt.
certifikater eller titler opnået i UCI-regi ikke anerkendes af DKK.

Fra : Kim Christensen

Dato : 23-03-05 19:56

Det skal DKK være forsigtig med, for den tyske FCI organisation har
fået en dom ved EU domstolen om at de ikke må pålægge sådanne
klausuler. Det eneste de må afvise er at optage hunde med andre
papirer i deres avl. Så hvis DKK vil have en på trynen med samme
problematik, så skal jeg gerne fortælle hvornår jeg næste gang
deltager i et arrangement i en ikke DKK klub med min gamle hund som har
DKK papirer.
DKK's gode hyrde, hende der render rundt på alle "dissidenters"
arrangementer med en chipscanner i en mulepose og nuldrer øre på de
øretatoverede hunde skal nu nok finde ud af det alligevel. Medmindre
at jeg smører sværte over øretatoveringen, for jeg kan så godt lide
at drille....

Hilsen Kim