AGP *2 *4
Fra : Poul Nielsen

Dato : 26-05-01 05:34

Jeg har lige købt et grafikkort som understøtter
AGP*4,mit bundkort understøtter kun AGP*2
Kan det betale sig at skifte bundkort?

MVH Poul Nielsen

Fra : Villy Jensen

Dato : 26-05-01 07:32

> Jeg har lige købt et grafikkort som understøtter
> AGP*4,mit bundkort understøtter kun AGP*2
> Kan det betale sig at skifte bundkort?
>
> MVH Poul Nielsen

Nej.
Du kan nok se en forskel i hardcore-3D-spil og ved
arbejde med videoudstyr.
I WIN i øvrigt er det usynligt!

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Thomas G

Dato : 26-05-01 09:42

> Jeg har lige købt et grafikkort som understøtter
> AGP*4,mit bundkort understøtter kun AGP*2
> Kan det betale sig at skifte bundkort?

Absolut nej.

Forskellen er målelig men absolut også kun lige, og en investering på 1000 -
2000 kr i en bundkort kan slet ikke svare sig i forhold til hvad du får ud
af det.

mvh Thomas G

Fra : Søren Kramer

Dato : 26-05-01 14:55

Det er sgu ikke besværet værd om så bundkortet var lige på bordet ved siden
af.
MVH
Søren

Fra : SoulWalker

Dato : 26-05-01 15:17

Jeg har et bundkort og grafikkort der understøtter agpx4 men jeg synes ikke
rigtig jeg kan mærke forskell. Så jeg synes ikke du skal købe nyt bundkort
bare for det

SoulWalker

Fra : ZiCoN

Dato : 27-05-01 06:10

Jeg har det problem at mit bundkort understøtter agp/4x, men at bussen
bliver varm og lortet crasher hvis den køre det... jeg har derfor undersøgt
meget om det, og NEJ det kan ikke betale sig... man kán altså ikke se
forskellen med det blåtte øje....

Fra : Jonny Jensen

Dato : 27-05-01 18:23

Nope, jeg prøvede at tvinge min ned på 2x, men ifølge 3Dmark2001 faldt min
score kun ca 5-7% og det kan ligesågodt være noget andet som har skylden
(Progz, drivere og andet..)

MVH

Jonny.