.pdf filer?
Fra : Klaus

Dato : 21-03-05 17:06

Hej med jer.
På hjemmesiden har jeg en .pdf fil liggende.
Hvis jeg en hyperlink, hvad skal der så stå under egenskaber, for at
..pdf-filen åbnes i AkrobarReader?

Klaus H

Fra : Klaus

Dato : 21-03-05 17:18

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-03-05 18:01

Klaus skrev:

>På hjemmesiden har jeg en .pdf fil liggende.
>Hvis jeg en hyperlink, hvad skal der så stå under egenskaber, for at
>.pdf-filen åbnes i AkrobarReader?

Du kan ikke bestemme om filen skal åbnes i browseren eller i
Acrobat/Adobe Reader.

Det afhænger af brugerens opsætning i programmerne.
--
Knud

Fra : Klaus

Dato : 21-03-05 18:26

Tak for svaret, Knud.

Mvh

Klaus H

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 23-03-05 15:17

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Du kan ikke bestemme om filen skal åbnes i browseren eller i
> Acrobat/Adobe Reader.

Apropos! Hvad er egentlig grunden til at teksten (skriften) i mine
pdf-filer virker mere grynet eller uskarp i forhold til når jeg ser
andre af den slags filer på nettet? Jeg bruger Word 2002.

--
Mvh.: Jørgen Grandt
aka www.hamigen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-05 16:12

Jørgen Grandt skrev:

> Apropos! Hvad er egentlig grunden til at teksten (skriften) i mine
> pdf-filer virker mere grynet eller uskarp i forhold til når jeg ser
> andre af den slags filer på nettet? Jeg bruger Word 2002.

Hvad har word med pdf formatet at gøre.

--
Otto Pæd

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 23-03-05 16:24

"Otto Pæd" spurgte:

> Hvad har word med pdf formatet at gøre.

Øhh. Hvilke andre programmer skal jeg da bruge til at lave
pdf-dokumenter i og konvertere til Acrobat Distiller via Udskriv?

--
Mvh.: Jørgen Grandt
aka www.hamigen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-05 20:12

Jørgen Grandt skrev:

> Øhh. Hvilke andre programmer skal jeg da bruge til at lave
> pdf-dokumenter i og konvertere til Acrobat Distiller via Udskriv?

Ja, nu er det jo webdesign.frontpage gruppen
vi er i, så derfor syntes jeg dit spg. var noget
malplaceret.

--
Otto Pæd

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 23-03-05 20:21

"Otto Pæd" skrev:

> Ja, nu er det jo webdesign.frontpage gruppen
> vi er i, så derfor syntes jeg dit spg. var noget
> malplaceret.

Nå, herregud.

--
Mvh.: Jørgen Grandt
aka www.hamigen.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-03-05 20:50

Et hvilketsomhelst der kan udskrive.
Det er ikke et Word problem men et pdf problem så du må finde en
nyhedsgruppe der omhandler Acrobat.