Finn Allen Jensen. Århus
Fra : Flemming Olesen

Dato : 21-03-05 16:08

Jeg søger Isabel Jensen´s far . Finn Allen Jensen ,boede i Århus i
1999,hans mor hedder Esther og måske hedder han kone Lone . Isabel har
en halvsøster der hedder Denise. Isabel bor i U.S.A , Denise ved jeg
ikke noget om.
Isabel vil blive meget glad hvis der er en der vil hjælpe.

MVH Flemming Olesen
Hvidsten

Fra : børge askholm

Dato : 21-03-05 16:16

Flemming Olesen skrev:
> [...]
> ikke noget om.
> Isabel vil blive meget glad hvis der er en der vil hjælpe.

Det er et spørgsmål om vi har i gruppen kan klare det problem for dig.
Jensen er det mest almindelige navn her i kongeriget; en anden mulighed,
som jeg selv med fordel har brugt er _Frelsens Hærs
Efterrsøgningstjeneste_. Prøv den, men vent at få et girokort bagefter,
beløbet er helt op til modtageren.

V. H.

Børge

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 21-03-05 18:04

"Flemming Olesen" <flemming@abindustri.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger Isabel Jensen´s far . Finn Allen Jensen ...

Det er måske ikke lige den rigtige gruppe ... eller rettete, det er jo
nærmest nutidige levende personers private oplysninger, som det ikke normalt
er noget gruppen behandler.

Det skal dog ikke afholde nogen fra at lede dig på rette spor:

Folkeregistret giver oplysningerne mod betaling (ca. kr. 50,-).

Telefonregister. Nej han er der ikke, men er Allen et familie/mellemnavn, så
er der kun to piger med dette i telefonbogen, i hhv. Odense og
Charlottenlund. Det kunne være et spor.

Men derudover skal du vist være meget heldig for at støde på en her, der
evt. kendte den eftersøgte - som er hvad dit spørgsmål kunne tyde på, at du
ville forvente.

--
Poul Erik Jensen - www.genealog.dk - www.skolekammeraten.dk
Emnelinien må tilføjes [1234] ved direkte svar for at passere spamcheck.